Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Tour d’Olle Grieze; 10-10-’10
- Dit onderwerp bevat 177 reacties, 20 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 5 maanden geleden door Gerarduz.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
6 oktober 2010 om 11:51 #519458
Heren, ik kan deze weersvoorspelling niet weerleggen:8)
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Groningen/4056536
Goed tour en patat weer!:D
6 oktober 2010 om 13:03 #519459Zeebodem ik heb vario klok klaar liggen voor gebruik met malossi vertanding ds je hoeft niks om te bouwen.. bel je zo wel even aapje
6 oktober 2010 om 13:15 #519460yeah, zondag dus! ik ben van de partij.
6 oktober 2010 om 13:25 #519461Martino :
Er valt vast wel iets in elkaar te knutselen op die ochtend zelf mocht je er nog niet uit zijn. Kom dan maar wat eerder even langs. Dan stel ik mijn schuurtje wel even beschikbaar voor de laatste hand. Ikzelf ben ook van plan om nog een ander blokje te gaan bouwen speciaal voor deze tour.Wat voor blokje ga je bouwen dan?
6 oktober 2010 om 14:15 #519462wat een aardige mensen allemaal hier toch

thnx makker frank!ik heb inmiddels hier op de zaak wat bezig geweest met mijn eigen naafdeksel.
met een papiertje P500 en een setje mini vijltjes de boel weer wat geprobeerd te fatsoeneren,en een nieuwe keerring erin gedrukt.
dadelijk thuis even de boel weer monteren,en hopen dat de olie lekkage dan voorbij is.
btw maar goed dat ik het nu los gehaald heb,want er zat al zowat geen druppel olie meer in:Dmaar 10-10-10 gaat helemaal goed komen

heb er al veel zin jongens!6 oktober 2010 om 15:31 #519463@ Gerarduz; Ik dacht aan Object en Vertigo. Laatst genoemde heeft zelfs speciaal een grotere cilinder aan geschaft.
@ Frank; Het blokje gaat een proma blokje worden. hopelijk kan ik vandaag de Creco cilinder bij de buren op halen?
Dan moet het wel goed gaan komen met een relaxed tourblokje.6 oktober 2010 om 15:36 #519464
Anoniem@Martino
Ik denk niet dat het hem wordt, ik wil hem graag op mijn SI zetten, maar daar moet ik nog een benzineslang e.d. voor hebben. En mijn ciao-mix houd ik liever origineel, k heb gelezen dat een grotere cilinder met een mix-blok ook niet goed samen gaat omdat hij dan te weinig olie zou krijgen. Ik gebruik hem wel voor de volgende tour. Ik moet btw ook nog allemaal sproeiers voor het afstellen hebben.
6 oktober 2010 om 16:00 #519465ik ga zo na mn avond eten mijn citta starten, heeft 3 maanden stilgestaan in mijn woonkamer… starten & lopen hoop ik maar 😛
6 oktober 2010 om 20:05 #519471bij mj lijkt ook alles in orde nu:):)
ik heb thuis het deksel weer gemonteerd en olie gevuld,en ben daarna even een aardig stuk wezen proef rijden.
tot nu toe nog steeds geen olie lekkage:)ik heb er even een klein filmpje van geschoten met m`n foon;)
7 oktober 2010 om 12:02 #513835hey,
Heeft toevallig iemand deze liggen? Simonini Calibrata CIAO 22MM zou hem graag even 10 min willen testen, voordat ik hem zelf koop aangezien hij niet gratis is.
gr
7 oktober 2010 om 12:04 #513837Moet je zondag middag ff langs mijn huis karren. Heb wel een verloop busje van 27->22mm
7 oktober 2010 om 12:11 #519477waar is de start, toch wel daar op zernike terrein? vorige olle grieze tour was er wat onduidelijkheid of iedereen wist waar de start was, en zijn we nog naar speciaal vanuit hoogkerk naar zernike gereden om te kijken.
7 oktober 2010 om 13:19 #519478Frank65cc :
hey,Heeft toevallig iemand deze liggen? Simonini Calibrata CIAO 22MM zou hem graag even 10 min willen testen, voordat ik hem zelf koop aangezien hij niet gratis is.
gr
Is wel een goeie pijp hoor frank

Zeer boven gemiddeld in optrekken en ook boven gemiddeld qua top speed.
Alleen de proma cc en gianelly fire zullen op top iets meer pakken maar die zijn qua optrekken weer niks.
Dus allround gezien is het 1 van de beste pijpen voor vespa
(als we de looks niet meerekenen:D)
Maar zelfs daar begin ik persoonlijk al wat aan te wennen.Ik neem idd aan dat start plek weer gewoon daarop die hoek bij het oude meeting plek is?
7 oktober 2010 om 13:28 #519479De start is idd gewoon bij de bunders. Staat in de beginpost ook met het rode speldje aan gegeven zie ik.
@ Frank; misschien een keer een idee om met meerdere geïnteresseerden de Calibrata uit Italie te bestellen. Ik wil hem zelf ook graag nog een keer aan de tand voelen.
7 oktober 2010 om 14:29 #519480Zoals het er nu voor staat kom ik zeker weten met het simo blokje

Dus neem de oordoppen maar mee, want als dit ding is z,n boost komt vergaat horen en zien je zoveel geluid:D -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.