Vespa-Ciao.NL
:: Tour d’Olle Grieze; 10-10-’10

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Tour d’Olle Grieze; 10-10-’10

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 178)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Gerarduz
    Topic starter

Heren, ik kan deze weersvoorspelling niet weerleggen:8)

http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Groningen/4056536

Goed tour en patat weer!:D

Frank80cc
      Donateur

Zeebodem ik heb vario klok klaar liggen voor gebruik met malossi vertanding ds je hoeft niks om te bouwen.. bel je zo wel even aapje

Steven
        Donateur

yeah, zondag dus! ik ben van de partij.

Frank80cc
          Donateur

Martino :
            Er valt vast wel iets in elkaar te knutselen op die ochtend zelf mocht je er nog niet uit zijn. Kom dan maar wat eerder even langs. Dan stel ik mijn schuurtje wel even beschikbaar voor de laatste hand. Ikzelf ben ook van plan om nog een ander blokje te gaan bouwen speciaal voor deze tour.

Wat voor blokje ga je bouwen dan?

Zeebodem.
            Bijdrager

wat een aardige mensen allemaal hier toch:thumb
              thnx makker frank!

ik heb inmiddels hier op de zaak wat bezig geweest met mijn eigen naafdeksel.
              met een papiertje P500 en een setje mini vijltjes de boel weer wat geprobeerd te fatsoeneren,en een nieuwe keerring erin gedrukt.
              dadelijk thuis even de boel weer monteren,en hopen dat de olie lekkage dan voorbij is.
              btw maar goed dat ik het nu los gehaald heb,want er zat al zowat geen druppel olie meer in:D

maar 10-10-10 gaat helemaal goed komen:thumb
              heb er al veel zin jongens!

Martino
              Moderator

@ Gerarduz; Ik dacht aan Object en Vertigo. Laatst genoemde heeft zelfs speciaal een grotere cilinder aan geschaft.

@ Frank; Het blokje gaat een proma blokje worden. hopelijk kan ik vandaag de Creco cilinder bij de buren op halen?
                Dan moet het wel goed gaan komen met een relaxed tourblokje.

Anoniem

@Martino

Ik denk niet dat het hem wordt, ik wil hem graag op mijn SI zetten, maar daar moet ik nog een benzineslang e.d. voor hebben. En mijn ciao-mix houd ik liever origineel, k heb gelezen dat een grotere cilinder met een mix-blok ook niet goed samen gaat omdat hij dan te weinig olie zou krijgen. Ik gebruik hem wel voor de volgende tour. Ik moet btw ook nog allemaal sproeiers voor het afstellen hebben.

Steven
                  Donateur

ik ga zo na mn avond eten mijn citta starten, heeft 3 maanden stilgestaan in mijn woonkamer… starten & lopen hoop ik maar 😛

Zeebodem.
                    Bijdrager

bij mj lijkt ook alles in orde nu:):)

ik heb thuis het deksel weer gemonteerd en olie gevuld,en ben daarna even een aardig stuk wezen proef rijden.
                      tot nu toe nog steeds geen olie lekkage:)

ik heb er even een klein filmpje van geschoten met m`n foon;)

Frank80cc
                      Donateur

hey,

Heeft toevallig iemand deze liggen? Simonini Calibrata CIAO 22MM zou hem graag even 10 min willen testen, voordat ik hem zelf koop aangezien hij niet gratis is.

gr

hansieb
                        Moderator

Moet je zondag middag ff langs mijn huis karren. Heb wel een verloop busje van 27->22mm

Steven
                          Donateur

waar is de start, toch wel daar op zernike terrein? vorige olle grieze tour was er wat onduidelijkheid of iedereen wist waar de start was, en zijn we nog naar speciaal vanuit hoogkerk naar zernike gereden om te kijken.

speedbuxy
                            Bijdrager

Frank65cc :
                              hey,

Heeft toevallig iemand deze liggen? Simonini Calibrata CIAO 22MM zou hem graag even 10 min willen testen, voordat ik hem zelf koop aangezien hij niet gratis is.

gr

Is wel een goeie pijp hoor frank:thumb
                              Zeer boven gemiddeld in optrekken en ook boven gemiddeld qua top speed.
                              Alleen de proma cc en gianelly fire zullen op top iets meer pakken maar die zijn qua optrekken weer niks.
                              Dus allround gezien is het 1 van de beste pijpen voor vespa:thumb
                              (als we de looks niet meerekenen:D)
                              Maar zelfs daar begin ik persoonlijk al wat aan te wennen.

Ik neem idd aan dat start plek weer gewoon daarop die hoek bij het oude meeting plek is?

Martino
                              Moderator

De start is idd gewoon bij de bunders. Staat in de beginpost ook met het rode speldje aan gegeven zie ik.

@ Frank; misschien een keer een idee om met meerdere geïnteresseerden de Calibrata uit Italie te bestellen. Ik wil hem zelf ook graag nog een keer aan de tand voelen.

speedbuxy
                                Bijdrager

Zoals het er nu voor staat kom ik zeker weten met het simo blokje:thumb
                                  Dus neem de oordoppen maar mee, want als dit ding is z,n boost komt vergaat horen en zien je zoveel geluid:D

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 178)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.