Vespa-Ciao.NL
:: Tour d’Olle Grieze; 10-10-’10

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Tour d’Olle Grieze; 10-10-’10

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 178)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Dit weekend wordt waarschijnlijk voor mij een NO-GO. Anders krijg ik aan de stok met herr flick :whistle

Martino
      Moderator

CitaatGerarduz :
        Als dr een mooi clubje bij elkaar is gaan we zeker knallen , minimaal 60km/h !
        Misschien pak ik er lus asfalt bij door Drenthe heen!

Reken 60 á 80 km!

Komen we ook weer langs die zandpaadjes? want dan kan ik mooi weer even wat aardappelen oogsten

Als ik de oogstkalander mag geloven kunnen aardappelen het hele jaar worden gerooit. Maar wie weet vinden we nog wel meer onderweg. -=OOGSTKALENDER=-

@ Hans; nu volg ik je niet meer? Wat heeft herr flick te maken met jou tourdeelname. En heeft Thomas ook zelf geen zin om nog een eindejaars tourtje te rijden?

speedbuxy
        Bijdrager

Op die kalender lijkt dat idd wel zo ja maar dat is helaas niet zo, want oogst tijd is augustus/september.
          Baal ook altijd vet aan eind winter begin voorjaar want dan zijn de aardappelen niet top meer voor de pattekes:(
          En die eerste nieuwe oogsten uit spanje, malta en die hoeken zijn niet geschikt voor pataten:(
          Dus ik sla altijd best in als de oogst tijd weer daar is, heb dit jaar voor de 2e keer weer z,on 80 a 90kg zelf geoogst in flevoland voor 75cent per meter:thumb

Maar ontopic maar weer voor het een aardappel topic word:D
          Ik geloof dat hans bedoeld dat flick die zaterdag avond z,n verjaardags feestje houd.

Zeebodem.
          Bijdrager

Frank65cc :
            hey,

Ga is even kijken of zeebodem zin heeft 10 okt ook te gaan rijden (mits weer goed is).. Wil graag me blokkie weer op ze donder geven.

Zeebodem is er klaar voor Frank:D
            ik mik mijn citta op de achterbank van mijn astra,en richting grunn.
            doe jij het zelfde met je ciao in de vectra,of heb je alweer een busje;)

Gerarduz
            Topic starter

Nou Speedubxy als je zeker weer het aardappelveld wilt rooien, dan trek in de lus door via Zuidlaren:D

Lijst met geïnteresseerde:

-Gerarduz
              -Martino
              -Speedbuxy
              -Zeebodum FM
              -Frank65cc
              -Steven OSH
              -AAT-Racing
              -Eidos
              -Sionni
              -Citta Florian

Als het een bescheiden clubje blijft, kunnen we vanaf de Oosterpoort starten , maar daar daar later meer over:thumb

@ Andree was het de piepers waard?:D

Frank80cc
              Donateur

Zeebodem is je achterkoppeling al gemaakt dan? anders heb ik nog wel goed setjes liggen hoor.

99% zeker dat ik mee ga en wordt in de achterbak net als u zeebodem.

gr

Zeebodem.
                Bijdrager

nee frank,

tenminste…de achterkoppeling zelf is al vervangen door mijn reserve koppeling.
                  maar ik heb olie lekkage op de keerring van de lange as.
                  hij heeft toch wel een optater gehad van die vastloper op de 11 steden.
                  na een stukkie rijden is het erg “smeutzig”:D

ik zal een deze dagen even kijken of ik het kan verhelpen met een nieuwe keerring,of dat ik een ander deksel voor de cardan moet hebben.
                  misschien dat je reserve achterkoppeling wel mee kan?

Gerarduz
                  Topic starter

@ ZeebodeM FM ; Ik hoop dat je het wel voor elkaar krijgt , zou zonde zijn als je moet afhaken , ik zou zeggen bestel anders een vario-revisiesetje , succes igg!:thumb

Martino
                    Moderator

Er valt vast wel iets in elkaar te knutselen op die ochtend zelf mocht je er nog niet uit zijn. Kom dan maar wat eerder even langs. Dan stel ik mijn schuurtje wel even beschikbaar voor de laatste hand. Ikzelf ben ook van plan om nog een ander blokje te gaan bouwen speciaal voor deze tour.

En Gerarduz missen er nog niet een aantal namen in het lijstje?

speedbuxy
                      Bijdrager

Gerarduz :
                        @ Andree was het de piepers waard?:D

Ja dat was een BEST te bikken bordje patat toen:thumb

Martino
                        Moderator

Ik vind het ook niet zo’n heel slecht idee om na de tour gezamelijk te gaan eten. Speedbuxy kan dan zijn volgens traditionle recept gemaakte patat maken en voor de volledigheid zetten we er een bbq bij naast. Dit moet toch best mogelijk zijn bij jou op het pleintje lijkt me G?

speedbuxy
                          Bijdrager

Dat lijkt mij ook een mooie afsluiter:thumb
                            Nou is alleen die patat wel een moelijker verhaal, want voor veel man gaat daar wel wat tijd inzitten.
                            Je moet ze namelijk eerst schillen, in stukje snijden, dan goed wassen, voorbakken op 150 graden en dan afbakken op 170.
                            En het belangrijkste onderdeel is superschoon vet.
                            Maar als de mensen hun eigen portie schillen en in stukjes snijden wil ik de rest wel voor m,n rekening nemen:thumb

Gerarduz
                            Topic starter

Martino :
                              Ik vind het ook niet zo’n heel slecht idee om na de tour gezamelijk te gaan eten. Speedbuxy kan dan zijn volgens traditionle recept gemaakte patat maken en voor de volledigheid zetten we er een bbq bij naast. Dit moet toch best mogelijk zijn bij jou op het pleintje lijkt me G?

En Gerarduz missen er nog niet een aantal namen in het lijstje? ?

Ja mijn pleintje kan idd. evt. voor een selekt gezelschap worden ingezet, voor een after-tour/meeting incluis versnapering zoals bovenin het topic omschreven.

Ik ben inmiddels weer in bezit van een frituur dus dan kunnen we de vers gerooide aardappelen eten :D, het ligt ff hoe de groep zich gaat vormen.

Maar wie ben ik vergeten dan … ?

Zeebodem.
                              Bijdrager

@Gerard,

gaat goed komen.

@Martino,
                                :thumb:thumb
                                dat is super relax van je kerel,wordt zeer gewardeerd!!

ik heb het even nader bekeken,maar het alluminium rond de keerring van de lange as is half weg gevroten…:S
                                toen de achterkoppeling los schoot,heeft die zich helemaal in het alu gevreten…dat is dus even minder.
                                ik ga even rap opzoek naar een ander vario deksel,en mocht dat niet lukken,dan bouw ik de boel om naar pully;)

alhoewel ik liever met de vario rijd…maar ik ben er sowieso hoor.
                                net wat ik zeg,desnoods met pully.

speedbuxy
                                Bijdrager

Zeebodem FM :
                                  alhoewel ik liever met de vario rijd…maar ik ben er sowieso hoor.
                                  net wat ik zeg,desnoods met pully.

Rijd heerlijk pully:thumb
                                  En helemaal het verbruik zal je gaan bevallen mocht het al pully gaan worden.

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 178)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.