Vespa-Ciao.NL
:: Tour d’Olle Grieze; 10-10-’10

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Tour d’Olle Grieze; 10-10-’10

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 178)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

Ja voor jullie is dat idd een BEST eind rijden en het blijft maar een ”bescheiden” dag ritje in niet het beste seisoen van het jaar.

@gerard
      Je hebt het nou over oktober/november ik meende last minute en dus gassen zodra het een zondag nog wat leuk weer is:thumb
      Want bij echte kou (10 graden en daaronder) kom ik ook niet meer want das me echt te koud aan het worden:D

Martino
      Moderator

Gerard zou je niet zoals bij vele andere tourtjes een lijstje willen toevoegen/updaten met de mensen die geeintresserd zijn in de tour?

Zeebodem.
        Bijdrager

het hangt dus helemaal van het weertype af…..buth I cross my minth about it;)
          lijkt me wel leuk om nog een laatste ritje te rijden met de boys.

Gerarduz
          Topic starter

@Speedbuxy ; jij hebt het goed gelezen:thumb

@Martino ; Dit heeft pas zin wanneer er een datum ingepland wordt.

@Zeebodum ; Ik hoop ook van harte dat we nog zo’n mooie zondag weer krijgen en uiteraard ben jij van harte welkom;)

Martino
            Moderator

Dan vraag ik mij af of het posten van dit topic wel zin heeft? En prik nou maar gewoon een datum, zeker weten dat het mooi weer wordt weet je toch pas op de dag dat de tour plaats vind.

speedbuxy
              Bijdrager

Ja ik zou ook gewoon voorvast een datum prikken word het dan al kut weer prik je hem een weekje verder.
                Is toch maar een dag ritje op zondag dus verwacht niet dat er mensen zijn die er vrij enzo voor moeten nemen.

Gerarduz
                Topic starter

Na elke woensdag, met de meest bij zekerheid aangrenzende waarschijnlijkheid, zal ik naar de hand van de weersvoorspelling , aangeven of er die aanvolgende zondag getourt wordt!

Dit kan dus ook al aankomend weekend zijn!

speedbuxy
                  Bijdrager

Das ook wel een goed plan:thumb
                    Van woensdag naar zondag is genoeg tijd voor mensen om te het lezen en evt plannen te maken:thumb

Gerarduz
                    Topic starter

Het ziet er aankomende zondag goed uit qau weer , dus ik kan een voorschot nemen op de weersvoorspeling …

Het ziet er op dit moment positief uit …;)

Denk er om dat de snelheidseis minimaal 60km/h is en dat de route daarop aangepast wordt!

Asfalst knallen dus!

Florian
                      Moderator

Okee nice Gerarduz, heb er zin in:thumb

Frank80cc
                        Donateur

hey,

Ga is even kijken of zeebodem zin heeft 10 okt ook te gaan rijden (mits weer goed is).. Wil graag me blokkie weer op ze donder geven.

Gerarduz
                          Topic starter

Als dr een mooi clubje bij elkaar is gaan we zeker knallen , minimaal 60km/h !
                            Misschien pak ik er lus asfalt bij door Drenthe heen!

Reken 60 á 80 km!

Steven
                            Donateur

Gerard ik vlieg morgen ( dinsdag dus) vanuit Tunesie naar huis, dus ik ben van de partij 😀

heb zin in een toertje!!

laters!

Martino
                              Moderator

Hey Steven goed dat je dan eindelijk ook nog een tourtje kan mee pikken dit jaar. :thumb
                                Ik ga er ook vanuit dat het dit weekend word gezien het weer.

Voor de mensen die van buiten Groningen komen. Op die datum is er ook een grote hardloopwedstrijd vanuit Haren naar de binnenstad in Groningen. Houd hier rekening mee dat grote delen zijn afgezet voor verkeer. Het voordeel is wel dat onze blauwe vrienden dan een andere prioriteit hebben. Dat is de 4 mijl zo voorspoedig mogelijk laten verlopen en ze zullen dus niet veel intresse tonen in het uitschrijven van onnodige bekeuringen.

Kun je nu toch een lijstje gaan maken met deelnemers G.

speedbuxy
                                Bijdrager

Gerarduz :
                                  Als dr een mooi clubje bij elkaar is gaan we zeker knallen , minimaal 60km/h !
                                  Misschien pak ik er lus asfalt bij door Drenthe heen!

Reken 60 á 80 km!

Komen we ook weer langs die zandpaadjes? want dan kan ik mooi weer even wat aardappelen oogsten:D

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 178)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.