Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Tour d’Olle Grieze; 10-10-’10
- Dit onderwerp bevat 177 reacties, 20 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 5 maanden geleden door Gerarduz.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
21 september 2010 om 17:43 #519233
Ja dat is wel jammer :(. Maar goed die van mij reed niet lekker, trok erg langzaam op en ‘stotterde’ maar als. Heb je een foto van je ciao?
21 september 2010 om 17:47 #519234
Anoniem@Object
Misschien ook Robert met z’n Citta vragen?
21 september 2010 om 17:48 #519235Heb helaas nog nooit goede foto’s gemaakt, hier een voorbeeldje:

Inmiddels ziet hij er alweer een stukje anders uit.21 september 2010 om 17:58 #519236heb je eigenlijk een perso Martino, ben er nog nooit een van je tegengekomen?
( lekker off topic weer 😛 )
die tour, welke datum ?! 😛
21 september 2010 om 18:07 #519237@Martino: Ziet er vet uit! Die chromen kappenset wilde ik er ook toen ook nog op kopen :P.
@Vertigo: Kan, maar die Citta die daar staat van z’n broertje.
21 september 2010 om 18:08 #519238Nee sorry Steven, ik hoor dit wel vaker. Ik heb eigenlijk nog nooit de moeite genomen om degelijke foto’s te maken en weet ook maar moeilijk waar te beginnen. Ik denk dat ik per brommer maar gewoon een perso aan maak. Lijkt me gewoon wat overzichtelijker.
Als de tour maar op zondag is…
21 september 2010 om 18:35 #519244
Anoniem@Object, ik weet niet over welke Robert jij het hebt, maar ik heb het over die lange. En hij heeft btw geen broertjes, alleen 10 zussen.
21 september 2010 om 19:45 #519246Ik kan ook eigenlijk alleen maar op zondag, 20/25 vind ik persoonlijk ook te weinig. ik vind minimaal zo’n 45km wel prettig. want ik zit ook weer met vervoer enzo
.
Dat tourtje lauwersoog waren zo weinig km’ers doordat er zoveel pechgevallen waren, we moesten om de 15 minuten wel weer stoppen. en toen we op de terugweg lekker konden blazen was mijn brommer de boosdoenner:P25 september 2010 om 13:56 #519291Maar even een kickje want is er qua datum al wat bekend?
Want als je het echt last minute wil was dit best wel een geschikt weekend geweest
@florian
Lauwersoog toertje was 80km lang ipv 40km zoals hans zegt.
Was namelijk 40 heen en 40 terug, dus dat was wel een leuk toertje qua afstand
25 september 2010 om 14:32 #519293Een ding weet ik wel ik ga morgen ook even een blokje om maken met Javad alvast, misschien rijden er wel meer mee. Het is tenslotte niet elk weekend meer geschikt weer idd. 😉
Ik had Gerard ook nog gevraagd wanneer de datum zal zijn. aangezien het soms wel enig plannen kost om van ver te komen. Hier was hij nog niet helemaal duidelijk over, dus we wachten af.
26 september 2010 om 17:43 #519303@Vertigo; Oh je bedoelt Robert H. 🙂
Ik kom waarschijnlijk ook, alleen m’n snelheid ligt rond de 45km.
26 september 2010 om 17:53 #519305
AnoniemYep die, ik heb hem gevraagd, maar ik weet nog niet of hij komt, was een beetje vaag. Gaan wij ook gewoon naar dat beginpunt? Nu ff proberen m’n SI zo snel mogelijk af te hebben!
26 september 2010 om 18:10 #519309Ja is goed.
26 september 2010 om 20:43 #519316speedbuxy :
Maar even een kickje want is er qua datum al wat bekend?
Want als je het echt last minute wil was dit best wel een geschikt weekend geweest
@florian
Lauwersoog toertje was 80km lang ipv 40km zoals hans zegt.
Was namelijk 40 heen en 40 terug, dus dat was wel een leuk toertje qua afstand
@Speedbuxy & Florian ,idd dit klopt! Het was een goed tour weekend geweest. En een kilometrage van rond de 60 is echt niet te min ,we kunnen wanneer we lekker doorrijden er een lus bij aanplakken en een stuk Drenthe bij pakken!
@ Object, de minimale snelheidseis is 60 km/h ,anders zorgt het voor oponthoud voor de mederijders , wat dat betreft kan je beter met Hansieb zijn 3 oktober Paterswoldsemeer tour mee rijden, die heeft een lagere snelheidstoelatingseis.
Ik ga idd voor members die echt minimaal die snelheid van 60 km/h halen kunnen halen. Desnoods zet ik een rollerbank in waar minimaal 1,1 Kw op gehaald moet worden. Ik heb eerdere touren georganiseerd en daarbij is gebleken dat wanneer mensen ver onderdoen qua snelheid de club uit elkaar trekken door het wachten op. Wat het rijden echt niet ten goede komt!
Ik heb dit concept gelanceerd aangezien ik met goed weer wil rijden , droog pak dus. Ik kan dan pas opzijn vroegst in de loop van die week worden aangeven ,wanneer er duidelijk een goed weekend voorspeld wordt.
De tour zal plaats vinden in de maanden Oktober/November , dus daarin is marge zat.
Laat wel duidelijk zijn,dat ik het, zo vroeg mogelijk aan wil geven.
Nu een datum plannen kan , maar wordt en blijft teleurstellend wannneer het week op week vooruit gesteld moet worden. Dat wil ik voorkomen.Vandaar last minute; Ik hoop te gokken eind Oktober, begin November.
Voor de mensen die een datum willen : 3 Oktober Paterswoldsemeer Tour zie link frontpage.
30 september 2010 om 13:22 #519357ik vint het wel een luek ide maar ik hep op het moment het geld er niet voor en stefan die gaat ok niet die kant uit kommen dus voor mij houd het op en het weer gaat hier ok erg snel agteruit maar voor de geene die gaan veel plezier
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.