Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Tour d’Olle Grieze; 10-10-’10
- Dit onderwerp bevat 177 reacties, 20 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 5 maanden geleden door Gerarduz.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
12 oktober 2010 om 17:14 #519580
Dat ziet er geweldig uit jongens, mooi rondje Bedum gedaan ook, had ik even kunnen kijken als ik dat geweten had.
Maarja jullie waren ook binnen 5 seconden voorbij met die snelheid.Ik kan niet wachten op het volgende tourtje met zulk goed weer, jammer dat mijn blokkie even uit de roulatie was.
Dit weekend gaat de SE weer in elkaar.Lekkere after gehad ook, ziet er supergezellig uit.
Ik kan in elk geval even meegenieten door al dit geweldige beeldmateriaal.
<3 Thunderstone
Check mijn perso!12 oktober 2010 om 17:33 #519582hansieb :
Lollll @1:3442mm ALU vs 48mm Simo maakt weinig 🙂
Volgens mij heeft ie er gewoon stiekum een 46 euro onder liggen:D
@javad
Ja was jammer dat je er niet bij was, maar volgend jaar komen er weer kansen genoeg om mooie toertjes te rijden
Deel 7 staat in de upload is met 44min klaar
12 oktober 2010 om 17:36 #519583
AnoniemZiet er echt mooi uit, het weer zat net als de week daarvoor, volgens mij behoorlijk mee! Volgende keer mee met mijn Olympia/DR evo!
12 oktober 2010 om 18:10 #519584echt toffe filmpjes hoor, iedereen staat er uitgebreid op en het geeft een goed idee van de snelheden.
we hebben genoeg mensen hun zondags rust verstoord met onze colonne 2 takt monsters 😀
ik heb talloze opa’s en oma’s gezien die gebaren maakten dat het wel even wat zachter kon, en ook wijsvingers naar voorhoofden met de boodschap ‘jullie zijn knettergek’ :con:no
prachtig!
12 oktober 2010 om 18:43 #519585Deel7

@steven
Ja waren weer een hoop ouwe zeuren.
Behalve dat ene wijf op de fiets die vond het prachtig want die juigde erover:D12 oktober 2010 om 18:51 #519586
AnoniemSerieus? Waar dat dan? Staat die ook op film?
12 oktober 2010 om 22:20 #519590Vertigo :
Serieus? Waar dat dan? Staat die ook op film?@ Vertigo ; Het was in een flits van een sec , nagaan dat die koplopers met 83km/h GPS voorop liepen .
Ik zal net als als jij, deze winter, vermogen bij moeten boeken om met de kop groep lekker mee te draaien.Helaas zijn mijn CDI of onstekings spoelen kaduuk:boos !
Dat kan misschien verklaren waarom ik eerder met 10.5 vertanding, destijds wel de 1,1 Kw haalde.
Ook kan ik de grap waarderen van diegene moderator ,die mijn signature heeft veranderd:DMaar goed, bij deze wil ik iedere deelnemer persoonlijk hartelijk dank betuigen, voor jullie positieve deelname aan de deze KNAL editie van de Tour d’Olle Grieze! Wanneer ik er (last-minute) nog 1 posten kan posten , zal ik dat niet nalaten!
Ook wil ik jullie allemaal bedanken voor de sportieve deelneming!
83km/h GPS liegt dr niet om !
Goed te zien in de fimpjes van Zeebodum & Speedbuxy (Live tourverslag zoals je dat alleen bij de ronde van Frankrijk ziet)
Foto spreken ook boekdelen Evert, hoe gezellig de aftertour was!
Ik hoop dat ik er met jullie medewerking een traditie van kan maken , ik ben zelf erg tevreden met het resultaat :
Geen pech en oponthoud maar rap door knallen en asfalt vreten!Mocht er een mooie zo’n mooie zondag op voorhand bekend zijn , dat kan ik evt. weer een rappe Tour d’Olle Grieze boeken!
13 oktober 2010 om 05:33 #519591
AnoniemIk vind het al hard genoeg als ik jou bij kan houden. Wetende dat mijn ouders niks van mijn hobby afweten… 83km/h is ook gewoon een beste snelheid voor een ciao/si/citta. Ik zal nog even een oud blokje kopen zodat ik een Tuned 43MM DR EVO blokje kan bouwen, gaat net iets sneller ^^ Aan alle geluiden hoor ik dat het voor herhaling vatbaar is!
EDIT: Je onderschrift is echt geniaal, complimenten voor de mod
13 oktober 2010 om 13:41 #519592inderdaad jammer dat je er niet bij kon zijn javad…dat dametje van jouw wil ook best van zijn plaats af namelijk heb ik mogen aanschouwen op de V-C.NL 2010;)
volgende keer beter.@gerard,
wat een mooi stukje tekst toch weer
alleen naatje van je ontsteking dan.@andree,
deel 6&7 :worshippy:worshippy
grandioos kerel!het gaat inderdaad ook allemaal asociaal hard whahah.13 oktober 2010 om 13:44 #519593Shortcuts part

@frank
Zie nou terug in het filmpje dat je de snelheids meter voor de camera hielt, en ik maar snel weg draaien:D
Maar dit doe ik niet express hoor want als ik zo stilstaand film kijk ik altijd op het schermpje en dan zie je het niet zo goed allemaal.@vertigo
Ja zulke lekkere doorrij ritjes zijn zeker voor herhaling vatbaat
@gerard
Wat nou je 1kw texst maar weg gehaald:D13 oktober 2010 om 13:53 #519594ja gerarduz, het was inderdaad een KNAL editie. ik denk dat ik namens alle deelnemers spreek, als ik je bedank voor het organiseren en in goede banen leiden van het stelletje roekeloze asfalt vreters 😛 en voor de gastvrijheid bij je thuis.
of je buren zo gecharmeerd waren van de rollerbank zou ik niet weten
de route was prachtig, mooi afwisselend met bochtige landweggetjes en rechte stukken afgewisseld met bebouwde kom.
de filmpjes zijn ook super, ik heb ze maar even gedownload en weggezet op mn harde schijf, om later aan m’n kleinkinderen te laten zien 😛
toch mooi om mezelf plat op te zien blazen, vooral op dat stuk tussen hoogezand en zuidlaren kan ik mezelf zien rijden op het fietspad, terwijl er vanaf de weg gefilmd werd. schitterend!wel balen van je ontsteking, maar beter dat het niet onderweg is gebeurt.
13 oktober 2010 om 14:30 #519595Ja was echt en vet toertje volgend jaar maar weer zo iets:lol
Maar ik moet nog wel iets wat sneller vindt ik dan
En ik zal gerard ook wel weer even goed op snelheid brengen
want zijn top was echt te laag:D
De filmpjes zijn weer vet speedbuxy & zeebodem
Toch heb je dat nog wel gefilmd ja speedbuxy toen ik je bijna bij houde met snelheid
Ja was wel vet tof stukje toeren
Toen we de 82 km haalde was wel weer moi stukje ook door de strakke lange bochten was de snelheid weer lekker snel
Maar het was wel weer 1 strakke zondag toeren en gezellig13 oktober 2010 om 15:48 #519596@gerard
Wat nou je 1kw texst maar weg gehaald:DNee , ik had hem aangepast maar er kan tegenwoordig maar een aantal kb aan plaatjes tekst op. Maar goed hij staat er weer op!
Nogmaals dank voor de filmpjes, Speedbuxy en Zeebodem FM!

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.