Vespa-Ciao.NL
:: Tour d’Olle Grieze; 10-10-’10

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Tour d’Olle Grieze; 10-10-’10

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 178)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Steven
    Donateur

we hebben echt goed door gejakkerd vandaag, geweldig! goed geregeld Gerard, bbq was ook zeer geslaagd!

Gerarduz
      Topic starter

Hell Yeah!!!:rules Wat heb ik vandaag heerlijk getourd! Misschien wel één van de beste dit jaar qua doorrijden!
        BBQ-after fikte ook goed en volgens mij heeft iedereen er vandaag van genoten.

GVD!:boos is mijn ontsteking naar de kut , zoals het nu lijkt! Daarom starte hij blijkbaar ook zo laat en was hij niet zo fel als dat hij eerder was.
        Afijn goede reden om een sleuteldag in te lassen , en ja ik dook onder mijn eigen 1,0 Kw eis.
        Dat blijkt nu wel waarom …

Zeebodem.
        Bijdrager

jaaaaaaaahhhh….

het was zeker een toppertje vandaag:thumb:thumb
          heerlijk gereden,hard,zonder pech en super georganiseerd.ik heb echt eerlijk waar genoten vandaag:thumb

ik heb de filmpjes en foto,s in de upload staan momenteel.het is een heleboel;)
          nog even geduld heren haha.

Anoniem

Klinkt echt goed, volgende keer doe ik mee! Wil de foto’s graag zien!

speedbuxy
            Bijdrager

Ja was een heerlijke afsluiter van het jaar:thumb
              Even een lekker stuk racen en dan even napraten met een bqq erbij is een ideaal recept:thumb
              Ik zal de filmpjes ook even bewerken en uploaden:thumb

Martino
              Moderator

Wederom weer genoten vandaag van de tour, mooi clubje met vooral ook hardrijders. Door mijn cp-vv kon ik het eerste deel van de tour maar half gas rijden. Na gewoon weer op ingenieuze wijze terug te gaan naar normale cp’s. Kon ik weer met de rest meekomen. Condensatortje ff op het frame geplakt, ga hier nou wel een iets mooier plekje voor zoeken.
                Maar dit is natuurlijk standaard een betere optie dan in je blok. Altijd makkelijker om zo om te wisselen. Bij deze Tonni nog bedankt voor de tip en jou altijd mooie probeersels :thumb

De 2 filmpjes die ik dan heb geschoten zijn het eigenlijk niet waard te posten dus we wachten op het materiaal van Andree en Evert.

Die snelheid van vandaag was ook echt lekker te noemen. Je stelt je altijd voor om af en toe ook even rustig aan te doen, maar uiteindelijk resulteerd dit voor iedereen in maar een standje gas. Vol open!
                De route nodigde hier ook voor uit, maar moet ook eerlijk bekennen dat ik niet heel veel van de omgeving heb kunnen genieten. 😀

Ik wil Gerard als organisator ook wel bedanken voor de geslaagde tour, maar puntje van kritiek blijft toch wel de 0,85 KW die hij zelf haalde. En niet de voorgeschreven minimale 1 KW. Ook het tegendeel nadien nog proberen te bewijzen en bij het starten van je brommer maar doen of hij niet meer aan kon. En nu is het de onsteking zeker? 😕 jaja…

Tonni
                Moderator

Weinig aan toe te voegen, lekker geraced! Goede afstand, een mooie gelijkwaardige club qua snelheid, geen pech, geen politie, mooi weer, lekkere BBQ achteraf.

Een hele goede seizoens afsluiter volgens mij!!

Nu nog ff wachten op foto- en film materiaal.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

hansieb
                  Moderator

Mooi bbqtje trouwens.

Als geloofwaardige tourorganisator valt gerard natuurlijk nu wel af. Hameren op de 1kw regel en zelf tot de <1kw club behoren :lol

Steven
                    Donateur

hansieb :
                      Mooi bbqtje trouwens.

Als geloofwaardige tourorganisator valt gerard natuurlijk nu wel af. Hameren op de 1kw regel en zelf tot de <1kw club behoren :lol

makkelijk praten Hansie, jij was nergens te bekennen vandaag, brak, ziek, brommer in de prak .smoesjes 😛

speedbuxy
                      Bijdrager

Tonni :
                        geen politie,

Die heb ik wel gezien zelfs maar 1 auto bij me vandaan terwijl ik op de rijbaan reed ipv fiets pad, en deed ook nog een niet al te nette invoeg actie:D
                        Heb deze acties op film alleen zie je die politie auto maar in een filtsje.

Hier nog 3 afscheids foto,s van m,n trouwe toer buffetje:thumb want ondanks dat sommigen het niet willen geloven was dit toch echt z,n laaste ritje:'(
                        En het lijkt me ook wel een waardige afsluiter met het ”snelste” 3taps blokje arround:thumb
                        Hij zal het in vespa hemel dan misshien ook niet van z,n looks kunnen hebben, maar z,n race historie kan ie mee aankomen:thumb

Hier het 1e deel van de filmpjes

Heb de filmpjes van evert ook al gezien maar snap nu die gemiddelde snelheid van 43km inclu pauzes wel.
                        Want we hebben tussen die pauzes ook wel gigantisch liggen blazen met z,n allen:D
                        Maar het is mij blijkbaar zo goed bevallen dat het me tijdens het toeren zelf niet eens echt op is gevallen:thumb

@gerard
                        Dit vind ik toch nog steeds een mooie 1:D

Ik ga idd voor members die echt minimaal die snelheid van 60 km/h halen kunnen halen. Desnoods zet ik een rollerbank in waar minimaal 1,1 Kw op gehaald moet worden

Kijk ik neem dat tenmiste serieus als je dat vraagd:D

Zeebodem.
                        Bijdrager

hey hehehe,

snel ging het zeker allemaal jah;)was een lekker tourtochtje zo.
                          mijn verslag laat nog heel even op zich wachten mannen….ik was gisterennacht pas om 00:30 klaar met het uploaden van ongeveer 12(kleine) filmpjes,en rond de 100 foto,s.
                          vanochtensd om 6:30 ging de wekker weer,dus zodoende.vanavond moet ik sporten,dus ik zal even kijken wat ik kan doen;)

1ste filmpje ala speedbuxy is ook meteen weer klapper:D
                          donders wat gieren die buffel van jou andree;)

edit…ik heb mijn verslagje toch klaar:)

zo,bij deze dus even mijn verslag:

eigenlijk valt er niet zo heel veel over te vertellen.
                          het ging gewoon allemaal helemaal goed!ook qua pech gevallen blonk dit tourtje uit,in de positieve zin;)
                          alleen martino had 2 x iets gekloot met de ontsteking,maar ook dit was niets noemenswaardig.zijn brommer deed het wel,maar zou beter kunnen.
                          als je dan toch staat te pauzeren,om even te kletesen,paffen,eten en drinken,kun je net zo goed even kijken of je je het kleine probleempje even kunt tackelen;)
                          zo gezegd,zo gedaan.dus eindelijk niets eens om de haverklap ” onvrijwillig stil staan” 😉

het was een heerlijk tourtje om te rijden,en zeeeeeer goed georganiseerd,met een leuke club snelheidsduivels,en een leuke after meeting met een droogje en een natje;)

goed,hier mijn foto reportage,en een paar filmpjes.

enjoy the show:)

als eerste even de deelnemende brommer/snorders.

Gerarduz

Frank65CC

Alex

Sionni

Zeebodem FM

Speedbuxy

Martino

Steven Osh

Tonni

goed,vanaf lelystad naar groningen,met de citta op de achterbank:):)

verzamelen bij de Mac Donalds Sontplein:

toen iedereen aanwezig was,eerst naar gerarduz zijn huis,om het vlees voor de bbq vast koud te zetten.
                          en uiteraard moets eerst getest worden met de rollerbabnk,of iedereen minimaal een KW zou draaien haha.

en even een korte pauze.

even prutsen met de ontsteking van Martino;)

en nog een keertje pauze:

en Martino nog even aan de piel met ontsteking.via een wonderbaarlijke constructie(zie Martino tekst hier boven) liep hij erg keurig:)

de nodige sapjes voor de dames,en de versnapperingen voor de berijders:)

alleen de aansluiting van Speedbuxy zijn 30mm Proma CC gaf wat lekkage….

andree fotoshoot zijn geliefde tourbuffels laatste ritje…:(

en hier wachten de dames braaf op hum baasjes,die vlees aan het inslaan zijn bij de mega jumbo in “grunn”

en weer terug bij huize Gerarduz.
                          hier is die de bbq aan het ontsteken.

ik heb er ook een klein filmpje van gemaakt.denk eraan….don`t try this at home!!
                          zie hier hoe de grillmeister himself dat klusje klaart.binnen 5 minuten kan het vlees erop;)

van alle genotten voorzien;)

including frenche fries

wat wil een mens nog meer?….

en dan hier de grote baas zelf.iedereen is geslaagd voor de 1kw proef,behalve…..

goed…dat was hem vanaf mijn kant.
                          rest mij verder niets anders te zeggen dan DANKJEWEL voor deze grandioose tour iedereen,gerard voor de organisatie,en tot volgend tour jaar!

Steven
                          Donateur

stuk voor stuk echt meesterlijke foto’s en filmpjes Evert !! echt super.

bedankt voor het posten!

speedbuxy
                            Bijdrager

Das een lekker verslag evert:thumb
                              Moet de volgende keer ook maar eens voornemen wat meer pics te schieten want das ook altijd leuk terug kijken:thumb

Ben bezig met deel 2 te editen gaat nog een klein uur duren en dan nog een 40minuten uploaden op youtube.
                              Dus deel 2 komt eraan:thumb

Frank80cc
                              Donateur

Zo erg mooie filmpjes geworden hoor, plat liggen en gassen maar 😀

En die rollerbank is ook niet echt iets waard.

tonni 1,4 echte snelheid 80km
                                veel rond de 1.5 1.6 snelheid tussen de 70 en 80 km
                                frank zeebodem 1.7 rond de 82.3 ook
                                speedbuxy 2.3 rond de 83 a 84

Maar goed dat is ook wel bijzaak !

Kan niet wachten op de Zomer.. zucht zo0o0 ver weg

Martino
                                Moderator

Ik had gisternacht via youtube al het een en ander aan filmpjes gezien, maar als ik dan weer zo’n verslag lees. Hulde :thumb

Ik wil graag bij het volgende stil staan. De oude rode tour buffel, in memoriam. Echt waar! Na jaren van trouwe dienst mag deze tourfiest op stal zijn oude dag meemaken. Ik ben benieuwd of er het volgende jaar toch weer een beroep op hem wordt gedaan?

Mooiste quote van de dag.
                                  Gerarduz; ” Hey Speedbuxy ken jij de new kids echt niet?”
                                  Speedbuxy; ” Nee joh waar heb je het in hemelsnaam over “

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 178)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.