Vespa-Ciao.NL
:: Topic mag verwijderd worden

Home Forums Perso’s Projecten Topic mag verwijderd worden

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 146)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TimoO_
    Donateur

oeh ik sta te trippen 😛 avionic op m’n evo met vario 😀 klinkt goed :P.

hansieb
      Moderator

Vergeet niet he , zonder malossi vertanding en een dikke setup leuk optrekken.. maar de top is erg teleurstellend + het rijd kloten op topsnelheid.

Ik zou malossi vertanding hale als ik jou was anders ga je straks maybe 70 – 75 km/h ofzo

ArvidW
        Donateur

Hoe hard rijdt hij nu dan kwafo?

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
          Home made engine dyno

Herr Flick
          Sleutelbeheerder

die laat ik er altijd uit, gewoon zonder monteren

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
            Gele Racefrikandel

kapot
            Bijdrager

Volgens mij zit ie er bij mij niet eens in 😛

hansieb
              Moderator

Kwafo :
                zonder vario 70/75 😛

nu weet ik niet, ik schat 60 maar ik had de km teller gemold met vario erop zetten, ja toen ik de band er terug in wilde doen in ieder geval, toen stoote ik tegen de sensor, meot ik nog ff reapareren, maar wat er volgens mij mis is, die veer moet er toch een stuk dieper in lijkt me

Wat een kutsnelheid jah =) ik dacht dat je met poelie toch minmaal de 80/85 wel kan aantikken met die cilinder?

Wat was je setup met poelie dan ?

heuvel85
                Bijdrager

bij mij ook niet…

reiniero
                  Bijdrager

maar zijn carter is tog ook helemaal niet getuned… of zit ik nu fout.. dus als ie miss op een speedengine zou gooien zou die wel lekker hard gaan denk ik

TimoO_
                    Donateur

spoelers hoef je bij zoiets niet door te trekken, de inlaat bij een speedengine is een tikkeltje groter. dus bij speedengine zou het misschien 5km/u verschil maken.

edit: beter zelfs, hij heeft een simonini zij-inlaat.

ArvidW
                      Donateur

reiniero :
                        maar zijn carter is tog ook helemaal niet getuned… of zit ik nu fout.. dus als ie miss op een speedengine zou gooien zou die wel lekker hard gaan denk ik

Jawel, door mij:) (getuned volgens handleiding van Avionic zelf)

Maar Kwafo gebruikt ook wat wazige uitlaatjes hè…. Mischien als hij er een hoogtoerige 80cc pijp op mikt dat hij dan wel harder gaat (ja srry kwafo, maar die uitlaatjes die jij gebruikt zijn volgens mij echt ongeschikt voor snelheid met een 78cc cilinder)

Hebbie een proma CC liggen?, zoja, monteer die dan eens!

Home made engine dyno

Tom Z
                        Bijdrager

Wohoo , vndaag wassie hiero , die kwafo!,
                          was leip, we hebbe op de grootste beun manier ooit!
                          Ja een sp der onder geflikkerd, da was gewoon echt lochte shit! dan ding vlamt echt waar je bang van wordt
                          0.o

TimoO_
                          Donateur

koperdraad is echt HET beunmateriaal wat je in huis MOET hebben :P.

ArvidW
                            Donateur

Kwafo, heb je iemand in de buurt die een beetje goed kan lassen? Zoja, is een opmaat uitlaatje niet iets voor jou:) Je hebt nogal een apparte cilinder dus een appart uitlaatje die echt bij je cilinder pas is mischien niet eens zo’n gek idee:)

Home made engine dyno

ArvidW
                              Donateur

Tjah, toen ik voor het eerst Foekema’s formulier voor het eerst las sloeg ik ook steil achterover omdat ik er geen hol van snapte, als je echt graag wil leren hoe het inelkaar zit kijk dan eens rond in de howto’s van http://www.2stroktetuning.nl, dan kun je stukje voor stukje, beetje bij beetje steeds meer invullen in het formulier en op een gegevenmoment is hij vol:) (op google is ook veel info te vinden)

Als je wilt kan ik op het forumlier voor je wel wat dingen wegstrepen die hij niet nodig heeft, sommige dingen die erop staan zijn voor het berekenen vna een binnenkopje, iets wat je dnek ik niet wil gaan maken:P

Ik zou eerst eventjes op het resultaat van Barry en Eddi’s door foekema berekende uitlaat wachten en als dat dus echt super blijkt te zijn kan het best de moeite zijn om je erin te verdiepen:)

Home made engine dyno

hansieb
                                Moderator

Abt misschien wat voor 170 euro een opmaat uitlaat?

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 146)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.