Vespa-Ciao.NL
:: Topic mag verwijderd worden

Home Forums Perso’s Projecten Topic mag verwijderd worden

9 berichten aan het bekijken - 106 tot 114 (van in totaal 114)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

pleasure
    Bijdrager

Ja, die komt aan de buitenkant van het frame. Je dient dus je zijkap aan te passen hiervoor.

reiniero
      Bijdrager

is wel vet en is wel relax af te stellen.

Herr Flick
        Sleutelbeheerder

Neem gewoon een leuke zij inlaat, ik vind je een beetje “raar” overkomen.
          Je weet precies wat je wilt kopen maar wat het is weet je niet (tuurlijk steekt een zij inlaat uit, het heet ook ZIJ inlaat)

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
          Gele Racefrikandel

timschilders
          Bijdrager

een super grote carb wil niet altijd zeggen dat ze beter rijden als een van 19mm of 21mm.
            ik zou je een elec originele carter pakken, inlaat dichtmaken, simonini zijinlaat, 19mm carb, 46.5mm malossi+46mm malossi kop, simonini racing of een andere hoogtoerige uitlaat,proma gun ofzo is helemaal masterlijk. ik zou wel een vollewangen krukas nemen, mischien kan tegen die tijd jayton nog goedkoop aan een vollewangen komen, trouwens verkoopt jayton heel goedkoop 46.5mm malossi cilinders!(80cc)
            als je een leuk dell’orto carb vind, hoeft niet meteen die black idition te zijn want die zijn vrij prijzig

deze setup wou ik deze zomer gaan maken, maar geld is op

ArvidW
            Donateur

hansieb :
              Haha 🙂

Nou arvid een 19mm is in scooterland ook altijd al moeilijk af stellen , maar als je er een middag je voor gaat zitten komt er zeker weten wel de goeie sproeier uitrollen.

Volgens mij valt zelfs zon 21 / 24 wel te doen , op de reedvalves zijn ook al wel geneog die een 28mm erop hebbe gebeunt.

Haha:)

Als wij allebei dezelfde simonini zij-inlaat zouden hebben zou jij een 24mm carb erop flikkeren en ik een 16mm, en ik weet wel wie als eerst de 100 haalt :pest (tjah, jij hebt eerst 1 week nodig om alles goed af te kunnen stellen, met een 16mm moet je wel wat sneller klaar kunnen zijn)

Kwafo, koop een zij-inlaat ! 😀 gave dingen, niet dan direct een carbureur erop gooien die voor een 125cc motor bedoelt is:P, lekker bij 16 of 17.5mm blijven 🙂

Zij-inlaat is gaaf, maar met wat creativiteit kun je ervoor zorgen dat de carburateur amper naast de kap uit steekt (koop een FS1 carburateur, lekker smal en als je verloopstukje maakt kun je het filter + carb onder je kap paralel aan je achterbrug laten lopen:))

Uitlaat lekker zelf bouwen (of door iemand laten maken) Calibrata heeft leuke preformance, maar 160 euro ervoorneer tellen is wel veel. Waarschijnlijk krijg je wel iemand zo ver om er voor 60-70 euro eentje voor jou te bouwen :con

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
              Home made engine dyno

pleasure
              Bijdrager

Wat een apparte keuze:? Dan kun je toch eigenlijk beter nog voor RV gaan… Steekt ook niets uit en staat niet bekend als “niet goed af te stellen”, zoals de evo-engine.

reiniero
                Bijdrager

ja idd 😛 maar ja is zijn keuze en nog een punt hij is goedkoper!! en de malossi 80cc ook maar ja de keuze is aan kwafo eh:P

pleasure
                  Bijdrager

De EVO engine is het duurst van allemaal volgens mij…

reiniero
                    Bijdrager

welke cilinder ga je er dan nog op doen want ik heb nog een 80cc polini voor je (goede staat behalve zuiger)

9 berichten aan het bekijken - 106 tot 114 (van in totaal 114)
                    • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.