Vespa-Ciao.NL
:: Topic mag verwijderd worden

Home Forums Perso’s Projecten Topic mag verwijderd worden

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 114)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Toad
    Bijdrager

Nouja of het een oldtimer is maakt niet zo veel uit ( mooi ding hoor 🙂 en mooi uitlaatje)
      Bij univé kan je een oldtimer pas verzekeren als je 25 bent… zou best kunnen dat je em ook als oldtimer kan verzekeren als je een ander voertuig op kenteken heb staan maar bij unive kreeg ik zon bericht dat ik min. 25 moest zijn…

barend f
      Bijdrager

volgende keer nog ff grooooooooooootere foto’s maken:P ziet er goed uit leuke uitlaatjes :thumb

barend f
        Bijdrager

zeker wel! ik heb x niet gedaan,
          nou was zo weer kaal en verneukt!
          suc 6 :thumb

KennyVespa
          Bijdrager

hij kwafo ik vind die uitlaten van je egt super vet, is net zo uniek als een proma gun 😀

ArvidW
            Donateur

Het is en blijft ook zo moeilijk om met je poten van andermans spullen af te blijven :boos (natuurlijk niet slim om je brommer niet op slot te zetten, maar dan hadden ze er alsnog vanaf moeten blijven:boos)

Zonde van je ciao, is toch weer paar honderd euro wat ze van je gejat hebben, hopen dat politie hem terugvind, maar reken daar maar niet te erg op.

Ga je nog opzoek naar een ander brommertje, of heb nu eventjes geen geld daarvoor?

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
              Home made engine dyno

pleasure
              Bijdrager

Ouwe mazzelaar! Ik ben echt blij voor je, toch altijd jammer als je hobby voor je neus weg wordt gejat…

ciaoracer
                Bijdrager

Nouw heb je echt geluk.
                  En al helemaal met je startonderbreker.:thumb
                  Hoe heb je die trouwens gemaakt die startonderbreker?

KennyVespa
                  Bijdrager

niks gesloopt eraan?, uitlaat niet kapot????, vette zwijnlijer, toen ze mijn scoot klauwde, nooit meer terug gevonden 😛

FonS
                    Bijdrager

ik reed met mijn DR met 70 poelie en groene veren ja… wel met hoge druk kop.

want met 70 poelie trekt ie niet meer zo geweldig op, maar mij ging het ook meer om de topsnelheid aangezien ik flinke stukken reed altijd.

heb eigenlijk altijd groene veren :con 43mm DR en 41mm Polini, en een vriend van me bij zijn 50cc std (wel gevijlde inlaat)

ArvidW
                      Donateur

Ik zou er blauwe veren in zetten 😉 Die had ik zelfs al bij een 50cc std en ik zou niets anders willen. Gewoon groen erin laten zitten, het is ff wennen dat je met iets meer geluid optrekt, maar jouw brommer was toch al niet zo stil :lol

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                        Home made engine dyno

FonS
                        Bijdrager

whaa 😮 ik heb heeeel even blauwe veren bij m’n DR gehad, maar dan trok hij pas op als je vol gas gaf, en met een hoop herrie en koppeling-slip :p

heb dus liever groene veren :p

Marcc
                          Bijdrager

heb er zelf geen ervaring mee ma denk dat n evo engine met polini 80cc en n leuke uitlaat wel leuk optrekt. denk dat de malossi vooral sneller is en qua optrekken gelijk/ iets minder…

hansieb
                            Moderator

-46 athena
                              -Speedengine
                              -SImo racing

Zekers leuk setupje waar je de 80 mee haalt.

VespaCiaoPaul
                              Bijdrager

mij lijkt het malossi blok beter als je kijkt naar het membraam en inlaat oppervlakte…maar polini(niet poline;)) zal ook goed zijn aangezien veel mensen dit hebben…het zal beide niet veel verschillen qua optrekken ligt aan de rest van je setup

correct me if I’m wrong

Edjuh
                                Bijdrager

hansieb :
                                  -46 athena
                                  -Speedengine
                                  -SImo racing

Zekers leuk setupje waar je de 80 mee haalt.

Waar moet hij die dan wel niet vandaan halen? Beetje realistisch blijven he:con

Ik zou een simo blokje(carter) nemen, of alleen de zij-inlaat met een leuke cilinder(pinasco/polini malossi oid). Dat ziet er echt ‘monsterlijk’ uit op je ciao, en je kan zo’n beetje alle carbs die er bestaan er op zetten(in tegenstelling tot de evo en reedvalve carters). Spruitstukken zijn op mopsjop verkrijgbaar.

Simo racing raad ik ook aan hoewel ik er nooit mee gereden heb, maar het ding staat gewoon prachtig.

Maar je wil het NA de zomervakantie maken? Jammer, in de zomer wil je er juist ongeveer klaar mee zijn lijkt me(zoals de meeste projecten hier hopelijk klaar zijn in de zomer).

Succes!

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 114)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.