Vespa-Ciao.NL
:: Topic mag verwijderd worden

Home Forums Perso’s Projecten Topic mag verwijderd worden

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 114)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Niels
    Bijdrager

even de bobine loshalen en het frame goed opschuren er onder! Dan moet die goed contact maken, staan verder je cp’s ook goed afgesteld? Als het dan nog niet lukt gewoon een nieuwe condensator en cps er in doen. Dan doet hij het bij mij altijd weer goed;). suc6!

VespaAvanti
      Donateur

Als de makkelijke oplossingen toch niet gaan werken kan je het beste gelijk met de condensator en cp een nieuwe krukaskering in je blok frotten, deze zijn (bijna) altijd gaar.
        Succes:thumb

Mike
        Bijdrager

hmm niet egt… normaal gesproken iets aan je luchtfilter.. maar die zal nog wel std zijn denk?

enne.. ik zou eerst ff goed afstellen gaan voordat je 8 km gaat rijden.. straks ken je lopen gaan.. neem wat prutgereedschap mee.. maar stel hem eerst goed af..

het is maar een tip :thumb

Mike

Edjuh
          Bijdrager

Zo, breng het naar een uitgever, misschien maken ze een boek ervan:D

Ik ben blij dat je hem nog niet gespoten hebt;)

ArvidW
            Donateur

Haha, jouw uitlaat maakt echt een ongelooflijke herrie =) Klinkt zoals een proma circuit waar geen demperwol in de demper zit 😛

Hoeveel km heb je trouwens al ingereden?

Wat voor een filtertje heb je erop zitten? Ik hoorde je inlaat niet echt bulderen (maby vanwege uitlaat?:P)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
              Home made engine dyno

ThieskeCiao
              Bijdrager

Kwafo je bent nog vergeten te zeggen wat je zondag nog meer geleert hebt….

PoliniCitta
                Bijdrager

Vraag: nu heb ik dus een leuke setupje rijd allemaal wel leuk en ook best hard maar boven de 50 gaat er trillen en lawaai maken voel ik me niet helemaal veilig de knelpunten

Controleer even alle schroefjes en bouten en dergelijk of ze wel goed vast zitten.

de koppeling schuurt wat, dat lijkt iig alsof het niet helemaal soepeltjes loopt, wat kan ik hier aan doen.

haal em eens uitelkaar en controleer wat het eventueel kan zijn.

voor bij het voorwiel rammelt het ook wat, ligt dit aan de klok of moet ik die veren etc gewoon een keer vervangen?

Controleer beiden en zodoende vervangen, Check je voorwiellagers wel! En als je je voorvork uitelkaar haald doe er dan ook gelijk nieuwe voorvorkolie in

erwinko
                  Bijdrager

een ciao heeft geen vorkolie nodig he :pest

ciao heeft gewoon 2 van die veertjes zitten

geen telescoop vorkie dus 😉

ciaoracer
                    Bijdrager

Draai je je moer van de krukas dan wel fantsoenlijk in anders kunnen die niet van de pinnen afschuiven.

Baz
                      Bijdrager

Is wel een mooi uitlaatje! volgens mij heb ik em ook ng alleen dies niet zo mooi meer :p
                        En wat staat jou zijstandaard eng :O Of is dat alleen op de bovenste foto??

FonS
                        Bijdrager

idd mooie pijp man 😮 en je zijstandaard past zelfs nog gewoon…

ey maar ik zag dat je je afvroeg of dit een oldtimer-ciao is..? absoluut niet (jammer genoeg voor jou)

vriend van me heeft 100% identiek dezelfde -> alleen rood, maar stickers en alles zijn precies hetzelfde

ik geloof dat die van rond de ’90 – ’95 was

Mike
                          Bijdrager

oltimers maakt niks uit meestal voor ons.. iedereen heeft als het goed is zijn eige vespa met het kenteken op zijn eigen naam laten zetten right? volgens Unive ga je pas de oltimer verzekering betalen ( dus dat lage bedrag waar het iedereen dan om gaat ) als je 25 bent..

dit had ik van flow gehoord want die rijd wel degelijk op een oldtimer maar die betaalt ook gewoon de volle mep van 14 euro per maand en niet die 4 euro

Mike

FonS
                            Bijdrager

nee, dat klopt niet… 😉
                              ik betaal voor de blauwe ciao maar 38 euro per jaar.

het zit zo; je kunt een oldtimer pas goedkoop verzekeren als je nog minimaal
                              1 ander voertuig op kenteken hebt (in mijn geval de zwarte ciao en de snor SI).

je leeftijd heeft er niets mee te maken, maar je moet dus een ‘hoofdvoertuig’ hebben,
                              omdat je maar een X aantal kilometers mag rijden per jaar op oldtimerverzekering (ja hoe willen ze dat controleren :con )

hoop dat het duidelijk is voor iedereen 😉

Mike
                              Bijdrager

aha:) nou das idd een nuttige toepassing.. dus dagdromer die 1 oldtimer ciao hebben.. kunnen er dus niets mee.. wnat niet iedereen heeft een ander voertuig en ook niet iedereen een 2e ciao dus..:D

Mike

Bo3T
                                Bijdrager

vette uitlaat man 😉 nu gaat je snorbrommerke al 70+ hha :p (verrekese geK!)
                                  ik vond 65 al focking hard gaan haha voelde me toen al absoluut niet veilig :p

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 114)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.