Vespa-Ciao.NL
:: Topic mag verwijderd worden

Home Forums Perso’s Projecten Topic mag verwijderd worden

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 114)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

PoliniCiao
    Bijdrager

Kwafo :
      zeker leuk idee, kun je ook op mijn brommer rijden, die rijd nu echt wreed 😀 50 km/h moet nog wel helm kopen 😛 maar als dat kan leuk 😀

Als je een snor hebt ga je toch niet met helm rijden 😮
      Lijkt me juist net relaxed zonder helm, je hoeft toch niet steeds 50 te rijden?

Ties
      Bijdrager

spatbord niet afzagen
        ding ziet der zo leuk uit joh

en slot daar hangen gaat je idd je lak kosten
        om je nek hangen is ook zo extreem sjonniej…denk je niet flick?
        beste oplossing zou zon slot zijn..geen idee hoe ze heten maar gewoon een vast slot… heb je zon bagagedrager beugels voor
        kan je die er mooi opzetten en makelijker los te halen en alles
        (waarschijnlijk volg je me niet, weet niet hoe je die dingen noemt
        ze zijn iig handig… van die U-vormige sloten)

los daarvan bestaatn 90 poulie niet, moet 95 zijn, en die staat dan wel weer in t rijtje;)

Timmetje
        Bijdrager

PoliniCiao :

Kwafo :
          zeker leuk idee, kun je ook op mijn brommer rijden, die rijd nu echt wreed 😀 50 km/h moet nog wel helm kopen 😛 maar als dat kan leuk 😀

Als je een snor hebt ga je toch niet met helm rijden 😮
          Lijkt me juist net relaxed zonder helm, je hoeft toch niet steeds 50 te rijden?

Ligt er net aan wat je fijn vind/gewend bent.

Ik rij zoals (hopelijk) iedereen met een brom hier verder. Verder ook met handschoene en speciale jas maargoed. Maar als ik zonder helm of handschoenen ga rijden, merk ik dat erg goed en voelt het bij mij niet veilig/vertrouwd aan =_=

Misschien heeft kwafo ook wel zo’n gevoel ^^

joey636
          Bijdrager

nee niet zo extreem maar het gaat niet alleen om de impact.
            je slot schuift ook en dat zorgt voor de ergste lak beschadigingenik zal dat wel eens laten zien ik heb dat al

timschilders
            Bijdrager

’t is wel een apart uitlaatje. en ziet er ook wel netjes uit, nergens aan gekloot.
              zijn bij jullie die foto’s ook zo groot?
              ik gebruik firefox

Baz
              Bijdrager

Weetje hoe vet die orginele stickers eigenlijk zijn! enne je slot gewoon om je nek hangen doe ik ook altijd ,maar jou slot is wel groot 😛 want je lak gaat er echt kapot van.

woe
                Bijdrager

je gaat toch geen helm dragen op n snor??
                  neem dan 1 met een geel plaatje, dan riskeer je tenminste geen boetes.

alsof ik een helm draag met mn snor die 80 gaat:D

erwinko
                  Bijdrager

helmen zijn voor mietjes :pest hahaha

erwinko
                    Bijdrager

ja

Jelle
                      Moderator

gewoon van die mooie roze oorwarmers opdoen 😉
                        ikzelf heb een helmfobie… ja het bestaat echt als ik zo’n ding op doe krijg ik al de kriebels (heb ooit een ongeluk gehad waar bij ik erbijna niet meer was door mijn helm….of juist weer wel:?)
                        maar goed helm is wel veiliger.

Baz
                        Bijdrager

Heb je al een helm dan??? dingen zijn zooo duur :S moet er ook nog 1tje kopen zown crossmodel maar 100euro is veel te veel kan je ng een ciao van kopen :p

OF

5,95 bij de bart smit 😛

hansieb
                          Moderator

erwinko :
                            helmen zijn voor mietjes :pest hahaha

Je praat wel anders als je met 60km/h de bocht door gaat en op je bek gaat , met je kop op de stoeprand knalt en ook nog tegen een auto op gaat.

Helm vol met krassen , hoofd inorde :con ken erover meepraten 😐

Helm is gewoon iets voor veiligheid en het is lekker warm 🙂 in de winter en in de zomer anti vliegen !

Olivier
                            Bijdrager

Kwafo :
                              nou als ik er een andere cilinder opzet en hij gaat harder dan 50 wedde maar dat i khelm op doe in een half jaar zijn hier in omstreke 2 doden gevallen op scooter, eentje van 16jaar en eentje van 17jaar niet dat ik onvorozitig rij zoals die scooters 😛 maar dan nog zowiezo helm is alleen ongemakt in de zomer en als mijn afro weer gegroeid is XD maar anders zie ik geen reden om in de winter niet een lekkere helm op te doen 😛

een paar dagen geleden is er toch een jonge overleden omdat hij met zn brommer uit de bocht vloog ofzo?

Timmetje
                              Bijdrager

Helm is nog nie altijd zo warm hoor

Ik heb crosshelmpie en heb ut bij mijn bek nog ijs en ijs koud :X binnenkort ff helmmustje kopen.

En heb nooit egt groot profijt gehad van mijn helm, en ben er ook blij om ook.
                                Maar wa ik altijd zeg: ‘en snor is even gevaarlijk als een brom’

Frits
                                Bijdrager

ben het volledig met je eens hansieb:P

helm is lkkr antivliegen inderdaad;)

ik heb zoon politiehelm gisteraaf ff vizier open gedaan zag niks door regen

voor de rest is helm lkkr warm en met snelheid mooi veilig

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 114)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.