- Dit onderwerp bevat 113 reacties, 41 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren geleden door reiniero.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
8 november 2006 om 21:01 #443344
Kwafo :
zeker leuk idee, kun je ook op mijn brommer rijden, die rijd nu echt wreed 😀 50 km/h moet nog wel helm kopen 😛 maar als dat kan leuk 😀Als je een snor hebt ga je toch niet met helm rijden 😮
Lijkt me juist net relaxed zonder helm, je hoeft toch niet steeds 50 te rijden?8 november 2006 om 21:07 #443345spatbord niet afzagen
ding ziet der zo leuk uit johen slot daar hangen gaat je idd je lak kosten
om je nek hangen is ook zo extreem sjonniej…denk je niet flick?
beste oplossing zou zon slot zijn..geen idee hoe ze heten maar gewoon een vast slot… heb je zon bagagedrager beugels voor
kan je die er mooi opzetten en makelijker los te halen en alles
(waarschijnlijk volg je me niet, weet niet hoe je die dingen noemt
ze zijn iig handig… van die U-vormige sloten)los daarvan bestaatn 90 poulie niet, moet 95 zijn, en die staat dan wel weer in t rijtje;)
8 november 2006 om 23:48 #443346PoliniCiao :
Kwafo :
zeker leuk idee, kun je ook op mijn brommer rijden, die rijd nu echt wreed 😀 50 km/h moet nog wel helm kopen 😛 maar als dat kan leuk 😀Als je een snor hebt ga je toch niet met helm rijden 😮
Lijkt me juist net relaxed zonder helm, je hoeft toch niet steeds 50 te rijden?Ligt er net aan wat je fijn vind/gewend bent.
Ik rij zoals (hopelijk) iedereen met een brom hier verder. Verder ook met handschoene en speciale jas maargoed. Maar als ik zonder helm of handschoenen ga rijden, merk ik dat erg goed en voelt het bij mij niet veilig/vertrouwd aan =_=
Misschien heeft kwafo ook wel zo’n gevoel ^^
9 november 2006 om 15:52 #443352nee niet zo extreem maar het gaat niet alleen om de impact.
je slot schuift ook en dat zorgt voor de ergste lak beschadigingenik zal dat wel eens laten zien ik heb dat al9 november 2006 om 17:01 #443356’t is wel een apart uitlaatje. en ziet er ook wel netjes uit, nergens aan gekloot.
zijn bij jullie die foto’s ook zo groot?
ik gebruik firefox9 november 2006 om 17:13 #443357Weetje hoe vet die orginele stickers eigenlijk zijn! enne je slot gewoon om je nek hangen doe ik ook altijd ,maar jou slot is wel groot 😛 want je lak gaat er echt kapot van.
9 november 2006 om 22:15 #443359je gaat toch geen helm dragen op n snor??
neem dan 1 met een geel plaatje, dan riskeer je tenminste geen boetes.alsof ik een helm draag met mn snor die 80 gaat:D
9 november 2006 om 22:27 #443360helmen zijn voor mietjes :pest hahaha
9 november 2006 om 22:38 #443362ja
10 november 2006 om 11:59 #443364gewoon van die mooie roze oorwarmers opdoen 😉
ikzelf heb een helmfobie… ja het bestaat echt als ik zo’n ding op doe krijg ik al de kriebels (heb ooit een ongeluk gehad waar bij ik erbijna niet meer was door mijn helm….of juist weer wel:?)
maar goed helm is wel veiliger.10 november 2006 om 14:23 #443365Heb je al een helm dan??? dingen zijn zooo duur :S moet er ook nog 1tje kopen zown crossmodel maar 100euro is veel te veel kan je ng een ciao van kopen :p
OF
5,95 bij de bart smit 😛10 november 2006 om 14:35 #443366erwinko :
helmen zijn voor mietjes :pest hahahaJe praat wel anders als je met 60km/h de bocht door gaat en op je bek gaat , met je kop op de stoeprand knalt en ook nog tegen een auto op gaat.
Helm vol met krassen , hoofd inorde :con ken erover meepraten 😐
Helm is gewoon iets voor veiligheid en het is lekker warm 🙂 in de winter en in de zomer anti vliegen !
10 november 2006 om 14:37 #443367Kwafo :
nou als ik er een andere cilinder opzet en hij gaat harder dan 50 wedde maar dat i khelm op doe in een half jaar zijn hier in omstreke 2 doden gevallen op scooter, eentje van 16jaar en eentje van 17jaar niet dat ik onvorozitig rij zoals die scooters 😛 maar dan nog zowiezo helm is alleen ongemakt in de zomer en als mijn afro weer gegroeid is XD maar anders zie ik geen reden om in de winter niet een lekkere helm op te doen 😛een paar dagen geleden is er toch een jonge overleden omdat hij met zn brommer uit de bocht vloog ofzo?
10 november 2006 om 19:40 #443375Helm is nog nie altijd zo warm hoor
Ik heb crosshelmpie en heb ut bij mijn bek nog ijs en ijs koud :X binnenkort ff helmmustje kopen.
En heb nooit egt groot profijt gehad van mijn helm, en ben er ook blij om ook.
Maar wa ik altijd zeg: ‘en snor is even gevaarlijk als een brom’10 november 2006 om 20:37 #443376ben het volledig met je eens hansieb:P
helm is lkkr antivliegen inderdaad;)
ik heb zoon politiehelm gisteraaf ff vizier open gedaan zag niks door regen
voor de rest is helm lkkr warm en met snelheid mooi veilig
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.