Vespa-Ciao.NL
:: Topic mag verwijderd worden

Home Forums Perso’s Projecten Topic mag verwijderd worden

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 114)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

joey636
    Bijdrager

leuk dingetje maar niet helemaal mijn stijl.
      maar ga zo door

Jacky
      Bijdrager

cker leuk ja.. Maar je kan er een andere cilinder opgooien(als k links naar je setup kijk). Of wat wilje er aan doen?Caters bewerke kan natuurlijk ook ja:) En over uiterlijk, k zou em oranje plaatje eraf halen dan hoeft nu nietmeer:) En k vind je 2 achterlampen wat dubbelop.. Kanje het licht niet in de bovenste maken op de bagagedrager dan kan de onderste weg;) Tis maar een ideetje:P

pier
        Bijdrager

uhmzzz.. over die malo luchtfilter he.. je moet gwoon dat ding waar die mee bevestig wordt op de carb ( dus dat ringgetje en dat schroefje waarmee je uhm vastdraait ) over zette op je malo filter 🙂

pier
          Bijdrager

uhmzz.. neej ik bedoel dat ringetje dat om de luchtfilter zit !!
            en waarmee je de luchtfilter altijd vast maakt aan de carb ( doormiddel van deen schroef vast te draaien )

R.oel !

die slangenklem dus..

G-no
              Donateur

mooi brommertje:thumb

lekker oldschool8)

Timmetje
                Bijdrager

Met het overspuiten wil ik je ook wel helpen indien nodig, maar dan moet je naar mij toe komen

Herr Flick
                  Sleutelbeheerder

ziet er goed uit, krijg je spijt van ddenk ik die ketting om je zadelding daaro. ik doe m zelf altijd om me nek.
                    je uitlaat ziet er goed uit, ik zou wel eens na een stuk rijden (als ie dus kneiter heet is) ff t begin of de hele uitlaat met een flinke bakker olie insmeren (niet te zuinig zijn) krijgtie weer een mooi kleurtje en blijftie goed onderhouden.

misschien die stickers van je kappen af en je kappen ook wit spuiten ? zou best leuk staan denk ik eerlijk gezegd.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                    Gele Racefrikandel

PoliniCiao
                    Bijdrager

Die uitlaat is echt vet!:)

en ik zou als ik jouw was het spatbord inkorten daar waar het witte deel eindigt. En dan het licht in je bagedrager maken.
                      En van die traliekapjes over je koplamp en achterlamp maken hem direkt wat sportiever vindt ik altijd. Zou hem vet staan.:thumb
                      Je bent goed bezig sinds je hier net kwam.
                      PS, herr flick is hier de webmaster 😉

joey636
                      Bijdrager

ik persoonlijk zou dat achterlicht op je spatbord weg halen en dan spuiten of gewoon de zaag erin zetten

Herr Flick
                        Sleutelbeheerder

ohhhhh ik bedoel der mee gewoon flink wat olie, maakt niet zoveel uit wat voor olie. gebruik zelf meestal gewoon redelijk goedkope ofzo.

rare uitdrukking, blob vol met olie gewoon 😛

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                          Gele Racefrikandel

Timmetje
                          Bijdrager

Kwafo
                            en ik weet niet wie de webmaster is hier maar ik kan bij ‘edit je setup’ geen 90 mm poelie kiezen dus tijd voor verandering 😛

Mee eens, plus dat ik geen 14/45 tandwielverhouding in staat (a)

Timmetje
                            Bijdrager

Kom maar lang he 🙂

Maar mijn zonnebloem is dan wel heel erg irritant 😀

Timmetje
                              Bijdrager

aanstaande zaterdag…
                                volgends mij kan ik dna wel 🙂 en misschien kunnen we hem dan ook voor gaan kijken. Wacht nu nog steeds op de foto’s.

Timmetje
                                Bijdrager

Heej kwafo,

ff simpele oplossing over die malossie filter van je die steeds losgaat.

Koop een slangenklem 😀 en zet die er omheen, zit lekker goed vast 🙂

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 114)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.