Vespa-Ciao.NL
:: Top racing krukas orgineel pen 10 wel of geen shimringen gebruiken in malossi ca

Home Forums Techniek Motorisch Top racing krukas orgineel pen 10 wel of geen shimringen gebruiken in malossi ca

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Malossi citta
    Topic starter

Top racing krukas orgineel pen 10 wel of geen shimringen gebruiken in malossi mp-one carters

Contact punten

zevenenergie
      Donateur

Zowiso geen Top Racing krukas in welk carter dan ook.
        En zeker niet in een MP-one carter.
        Deze krukas is berucht vanwege de breuk van de lange kruktap en gaat gegarandeerd breken.
        En dat is zonde van het carter.

De mallosie krukas heeft een verdikking op de wangen daar hoeven  dus geen shimringen geplaatst te worden.
        Met een gewone krukas dus gewoon shimringen plaatsen.

Wim
        Bijdrager

sowieso geen Top Racing krukas in welk carter dan ook.
          Deze krukas is berucht vanwege de breuk van de lange kruktap en gaat gegarandeerd breken.

Ha, dat is ook wat, heb je net een nieuwe gekocht?

Maar waarom breken ze “allemaal”?
          Dat kan toch niet waar zijn.

Gr. Wim.

Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.

zevenenergie
          Donateur

Dat is ook niet waar…

Maar ik wil alleen maar zeggen dat ze gewoon weg breken daar waar anderen niet breken.
            Daarom koopt niemand ze nieuw. Alleen de mensen die het niet weten kopen nieuwe Top Racing krukassen voor een ciao.
            Er zullen genoeg 2e hands Top Racing krukassen rouleren die nog niet gebroken zijn maar daar zit niemand op te wachten. Vandaar ook dat ze rouleren.

Top Racing

Befkuh
            Bijdrager

ze hebben een batch gehad die slecht waren klopt.. vandaar dat ze die naam hebben gekregen..  ik rij al jaren er mee en maatje van me ook.. je hebt ook met de dr cilinders slecht gehad.. zijn nu meteen alle  dr slecht.. zelfde met de polini speed eng.. zitten ook rotte appels tussen.. zijn ze dan ook meteen allemaal slecht maar om de vraag te beantwoorden je moet shim ringen gebruiken  zolang de kruk waar de shim ring komt te liggen geen opstaand randje heeft moet er ringskes

Befkuh
              Bijdrager

en top racing is over gegaan na jasiel of zo iets….. rij ik nu ook mee..  rijd goed hoor…
                je moet gewoon op letten ook dat je snaar gewoon niet te strak hebt zitten

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.