:: Top 3 irritaties in verkeer
-
Jamie :
…
3: mannetjes in witte auto’s met blauwe strepen erop die tie-duu doen.:D
k vin mannetjes in grijze golfs of zwarte volvo’s met van die stiekeme licht-reclame bordjes irritanter:((
JamieBijdrager
VespaCiaoPaul :
k vin mannetjes in grijze golfs of zwarte volvo’s met van die stiekeme licht-reclame bordjes irritanter:((
nog geen last van gehad alleen een heftige achtervolging^^(die ik won(gelukkig had ik nog geen kentekenplaat))(met me andere ciao die naar de klote is)
woeBijdrager
1. bejaarden die langzaam rijden(auto/brommer).
2. bejaarden die langzaam fietsen.
3. bejaarden die met zn 5en op de fietspad staan praten.
ik heb nooit last van kleine koters die in de wegstaan, ze gaan automatisch wel aan de kant als ze me horen.
jeugd van tegenwoordig is toch zooo goed, liever hangjongeren dan bejaarden…..
1: Auto’s die overal voorang menen te hebben(word bijna elke dag aangereden op weg naar school door dat ze niet stoppen bij zebrapad-_-‘ )
2: 2 wielers die net iets te breed rijden op fiets paden wegen etc.
3: Smurven,woute,flikkers,blauwe homo’s,@#$% voor deze mensen heb ik geen woorden(alleen die dan in het begin van de zin dan:p) omdat ze:
A. Misbruik maken van hun zwaailicht door rood te rijden etc.
B. Nix beters te doen hebben fietsers aan houden zonderlicht of brommers aanhouden die zich netjes aan de verkeerds regels houden.
C. Wel geen tijd zin hebben als ze echt nodig zijn:o.
HELLRAISER :
(word bijna elke dag aangereden op weg naar school door dat ze niet stoppen bij zebrapad-_-‘ )
Ah, ik bijna iedere dag omdat auto’s niet weten dat ze als fietsers ook groen hebben moeten stoppen… Vreselijk lomp zoiets, zulke stoplichten maak je toch uberhaupt niet…
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.