Vespa-Ciao.NL
:: Top?

Home Forums Techniek Problemen oplossen Top?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tommetje
    Topic starter

Hallo mensen, wie mij gevolgd had kwa me vorige problemen weet dat ik nu alles vervangen heb.
      Dus alles kwa ontsteking is vervangen, behalve de lichtspoel
      Puntjes staan netjes op 0,45 niks maakt ergens kortsluiting, en nergens valse lucht.
      Want heb gister nog alles opengetrokken en de brommer voorzien van nieuwe pakkingen en kering ( lagers waren nog goed)
      De brommer heeft het na gister al een heeel stuk beter gedaan en kwam weer omhoog.
      Maar wat nu nog me probleem is, de top is alsnog nie veel .
      Als ik optrek maakt die alsnog een dipje, en bij top heeft die ook heel veel dipjes, alsof hij de top net niet haald (van die soort knapperende geluiden)
      Mijn setup is alles orgineel, 12/10 carb met malossi filtertje en sproeier 46
      Waarmee die voorheen altijd als een trein mee heeft gelopen.
      Weten julie nog iets waar ik mischien over heen kijk?
      Oja snaar staat ook goed, niet te strak en niet te los.

bvd

bartklumpenaar
      Bijdrager

eh ik heb ook vroeg tijdje gereden met standaard carters en malossi filter, en mijn sproeier was iets van 56.
        Dus ik denk dat je sproeier iets te klein is?
        Want door je malossi filter moet je sproeier wel stukkie groter

Tommetje
        Topic starter

Maar wat ik dan niet snap is, dat hij altijd met deze setup goed gelopen heeft?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.