Vespa-Ciao.NL
:: Tonni’s Vespa Boxer 1

Home Forums Perso’s Projecten Tonni’s Vespa Boxer 1

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tonni
    Topic starter

Ik kwam deze geheel originele rode Vespa Boxer 1 (uit wsch rond de 1970) tegen en heb hem uit jeugdsentiment gekocht.
      Het eerste brommertje waar ik ooit op crosste met mijn kameraadje was een donkergroene Vespa Boxer.

Ik vond hem toen al lelijk (en nu nog) maar eigenlijk daarom ook wel weer grappig.

Het is wel een eerste uitvoering voor zover ik weet, met 18 inch wielen, een buddyseat en een ‘Vespa-Ciao’ type voorvork ipv de latere telescoop vork.

Ik zal spoedig het motortje eens gaan bekijken, en de brommer verdient een goede poetsbeurt.

Ik heb er geen bijzondere plannen mee, alleen technisch en optisch weer wat up-to-date maken, klein beetje opvoeren uiteraard en misschien ga ik er de toer wel mee rijden.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Dylan
      Donateur

Leuk ding joh! Zit er al een kenteken op of nog niet?

Waarom?

Tonni kon de verleiding niet weerstaan:D Mooi vind ik ook niet direct het goede woord maar toch best een leuk ding met zo’n ciao voorvork:thumb

rober
          Bijdrager

Die boxers rijden wel super lekker!8)

rober
            Bijdrager

Die boxers rijden wel super lekker!8)

Crullie
              Donateur

Mooie aanwinst Tonni, Mk 1 Boxer hoort erbij en is bij jou goed terecht :thumb

TICKLING BARN

Wilk1985
                Moderator

Gave aanwinst! Zeker met een deze voorvork zo zie je ze bijna nooit! Heel vet. Die achterste voetsteunen zijn die origineel?

speedbuxy
                  Bijdrager

Mijn 1e Vespa was ook een groene boxer maar dan met de telescoop voorvork.
                    Ik heb de boxer altijd wel redelijk mooi gevonden en zeker de kleur rood staat hem goed:thumb
                    En een boxer is denk ik ook wel de sterkste brom uit het Vespa assortiment want die brug ervan is oer degelijk:thumb

Docs
                    Donateur

Mooie aanwinst! Hij ziet er nog heel goed uit voor zn leeftijd 🙂

Batty
                      Donateur

Mooie aanwinst Tonni.
                        Ik zeg een mooie ZZT brommer.

gunther
                        Bijdrager

leuk ding,overwoog die ook te kopen:P maar was niet helemaal mijn kleur,maar wel een leuk ding 🙂

Martino
                          Moderator

Wat een nog gaaf ding, maar wel lelijk. 😉 Wat men allemaal niet doet vanwege het jeugdsentiment. Ik heb ook mijn eerste rondjes op een Boxer gereden. Ding was helemaal geverfd in de rode menie. Gevonden op het schoolplein en erop gereden totdat de benzine op was.

Lennaert
                            Sleutelbeheerder

Ziet er weer netjes uit Tonni ben benieuwd of dit weer nieuwe spirit bij je brengt om weer wat interessante en mooie dingen voort te brengen ;)!

Leuke KM-teller ook dit type heeft als het goed is ook gleufjes rondom waardoor er s’avonds licht tussendoor komt en zo de teller dus ook dan gebruikt kan worden.

Jelle
                              Moderator

Ben ik nou echt een van de weinige die dit wel een mooie brommer vindt (maar dan met mono buddyseat)

Mooie aanwinst Tonni!

MarcoS
                                Donateur

Nee hoor Jelle, ik vind hem ook leuk eigenlijk en origineel! :thumb
                                  Is zo’n linkse uitlaat ook echt nodig of meer show?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.