Vespa-Ciao.NL
:: Tonni’s Oranje Ciao (LC, Kickstart, Vario)

Home Forums Perso’s Projecten Tonni’s Oranje Ciao (LC, Kickstart, Vario)

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 200)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tonni
    Topic starter

timschilders :
      prachtige ciao! ik vind het de aller mooiste ciao op het forum! alles is perfect, de kleur, de kappen, de koplamp, de nieuw model velgen, kickstart, dempertjes op de voorvork. alleen ik zou de uitlaat polijsten, want ziet er al niet zo gaaf meer uit.

Top ding!

Als alles volgens plan loopt dan wordt de uitlaat verchroomd. Maar het is nog niet zeker of ie erop blijft, misschien ga ik terug naar de Proma Circuit of een Polini Top One.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

tiNuZZ
      Bijdrager

ik zag dat je een goeie plek zocht voor je begrenzer schakelaar
        als je nu het groot licht van je koplamp weghaalt en daar de begrenzer op aan sluit vinder die kk wouten t nooit :thumb

timschilders
        Bijdrager

Tonni :

timschilders :
          prachtige ciao! ik vind het de aller mooiste ciao op het forum! alles is perfect, de kleur, de kappen, de koplamp, de nieuw model velgen, kickstart, dempertjes op de voorvork. alleen ik zou de uitlaat polijsten, want ziet er al niet zo gaaf meer uit.

Top ding!

Als alles volgens plan loopt dan wordt de uitlaat verchroomd. Maar het is nog niet zeker of ie erop blijft, misschien ga ik terug naar de Proma Circuit of een Polini Top One.

is die simonini niet zo goed? want ik had die van jou gezien maar dan liep die via de andere kant en die koste nieuw 56 euro in zwitserland voor niks dus;). want simonini staat toch bekend als het top merk! en loopt een proma cc zo goed tegenover simonini? ik wil hem mischien ook gaan kopen,

Herr Flick
          Sleutelbeheerder

Nou Tonni, ciao ziet er ofcourse super uit 🙂 jammer dat ik die simonini nog nooit heb horen lopen. en hoe die loopt.

maar moeten zeker nog keer even wat afspreken.

Ik heb vanmiddag even de Malossi voovario geprobeert, ik merkte niet echt verschil en in mijn ogen trok hij MINDER hard door.. maarja valt ook zo niet 1 2 3 te zeggen in een paar uurtjes natuurlijk

halfpoelie was precies t zelfde gewoon..

Heb nu ook een Top One erop en dat rijd in een keer veel ziekelijker met mijn gefreesde krukas etc en deze cilinder.

Ik ga hem daar nu es even op afstellen en kijken hoe hij daarmee loopt.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
            Gele Racefrikandel

tse
            Bijdrager

vett ding erg inspirerend

Tonni
              Topic starter

timschilders :

is die simonini niet zo goed? want ik had die van jou gezien maar dan liep die via de andere kant en die koste nieuw 56 euro in zwitserland voor niks dus;). want simonini staat toch bekend als het top merk! en loopt een proma cc zo goed tegenover simonini? ik wil hem mischien ook gaan kopen,

De brommer loopt wel goed op de Simonini hoor. Ik heb m alleen nog niet vergeleken op hetzelfde blok met de Proma. Ik had ook net een ander blok gemonteerd , tegelijk met de uitlaat.

Ik moet het nog steeds eens vergelijken, voor ik weet welke er nu onder blijft.

Als hij net zo goed presteert met de Circuit dan komt die eronder, de Simonini maakt aardig meer herrie, vandaar.

Tonni
                Topic starter

Ik heb de beide velgjes weer in de schuur staan, nu met bussen en remschijven erop/ er in. :thumb
                  Binnenkort zal ik de beugels maken voor de remklauwen en dan eens testen hoe goed of slecht dat werkt. Mocht het allemaal bevallen dan moeten de velgjes nog zwart gemoffeld worden (heb er een set bijgekocht voor dit projectje, omdat ik als het niet goed gaat dan nog de zwarte weer monteren kan).
                  Het wordt allemaal haast nog krapper als ik al had gedacht, maar ik heb er nog wel vertrouwen in dat het gaat passen. Zodra de boel passend is en werkt zal ik er ook weer foto’s van plaatsen (zal niet meer heel lang duren denk ik).

Verder heb ik (helaas) nog vrijwel niets weer aan de brommer gedaan, het is echt te koud in mijn garage en er staat momenteel een hoop spul in opslag…

Je hoort / ziet het wel weer.;)

iaccaloco
                  Bijdrager

Nice Ton……;)

Enneh, ik weet bijna zeker dat ’t wel lukken gaat hoor, qua ruimte……

Was je veel kwijt voor die vulbussen?

Ik moet toch ma ’s de draaibank aanslingeren op m’n werk…….:D

M’n Citta staat best lang te w8en al, en de Project-Grillo gaat ook schijfrem vóór krijgen…..

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

.-{2F4OV}-.

Das cker tof schijfremme op een ciao:D

Succes :thumb

Jelle89

kwil daar wel foto’s vn zien..:D..lijkt me vet uitzien..;)..

Edjuh
                        Bijdrager

Jaaaaa dat is te mooi, ik hoop van harte dat het lukt!!

Tonni
                          Topic starter

Hier alvast een “SNEAK PREVIEW” van de velgjes met de schijven.
                            De schijven zijn niet netjes, ik heb eerst gebruikte gekocht, lekker low budget, mocht het allemaal goed werken en passen straks dan komen er waarschijnlijk nieuwe op en worden de velgjes natuurlijk weer zwart!!.
                            Het past aan de voorkant echt allemaal NET, heb aan de vork kant echt twee millimeter over.
                            Morgen begin ik met het maken van de klauw houders (uitmeten en zo..)

De voorkant:

De achterkant:

:thumb

erwinko
                            Bijdrager

echt vet =)

Tonni
                              Topic starter

iaccaloco :
                                Nice Ton……;)

Enneh, ik weet bijna zeker dat ’t wel lukken gaat hoor, qua ruimte……

Was je veel kwijt voor die vulbussen?

Ik moet toch ma ’s de draaibank aanslingeren op m’n werk…….:D

M’n Citta staat best lang te w8en al, en de Project-Grillo gaat ook schijfrem vóór krijgen…..

Ik heb tot dusver nog niet betaald. Ik moet nog een vliegwiel ophalen en een vario as. (reserve as)
                                Ben zelf ook benieuwd wat de schade is… Deze mannen draaien mij ook weer zo’n vario asje, en ik heb ook ff een visje uitgegooit wat dat asje kosten moet, onder het mom van: als de rpijs goed is, heb ik nog wel een stuk of vijf liefhebbers voor zo’n asje. Ik laat wel weten of dat nu eindelijk wat wordt.:D

Ciaofrank
                                Bijdrager

1 woord…. VET!!! =)

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 200)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.