- Dit onderwerp bevat 199 reacties, 61 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 5 jaren, 2 maanden geleden door Herr Flick.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
25 mei 2012 om 05:36 #282342
Dat ziet er erg netjes uit Tonni

Toen ik de foto in het aanwinsten topic zag staan dacht ik ook serieus dat het een originele was.Dat gaat vast wel lekker lopen, Evo & 46 Pinasco
25 mei 2012 om 06:57 #282220Puik werk!
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel25 mei 2012 om 07:44 #282334Heel netjes Tonni
Mooi idee om heb zo om te bouwen! Leuke kick collectie heb je inmiddels ook 😉25 mei 2012 om 08:05 #281435De vespakoorts is ook wel weer helemaal terug Tonni 😉
25 mei 2012 om 09:22 #280986Thanks heren.
@ Florian: de Pinasco is er inmiddels al weer af. Hij klonk niet lekker, en toen ik op onderzoek uit ging bleek er een scheur (ála Polini 46mm) in de zuiger te zitten.
Dus eerst maar weer op de plank…Ik heb nu eerst mijn oude trouwe Polini 42mm Alu er onder gezet.
Ik ben stiekum ook nog wel benieuwd wat die doet op een EVO, of er verschil is in power vergeleken met zijn vorige thuisbasis (SE)I came, I saw, and I forgot what I was doing...25 mei 2012 om 10:08 #280992
Waarom?Dat heb je erg netjes gedaan Tonni en lijkt idd haast wel orgineel
25 mei 2012 om 10:14 #281437Netjes gedaan :O gewoon van kickklein carter afgehaalt en overgezet?(kort door de bocht)
25 mei 2012 om 10:20 #281438Inderdaad. Van klein kickcarter die toch beun ‘gepoort’ was, de bevestiging afgezaagd en gefreesd. Toen evo carter open gefreesd en beide delen op elkaar gelegd. Uitgericht, een paar paspennetjes er in geboord voor de positionering.
Toen stoken en durafixen, en afwerken.I came, I saw, and I forgot what I was doing...25 mei 2012 om 17:35 #280380Zoek de verschillen:

Echt net een originele
25 mei 2012 om 21:19 #279760
Spulleke!Tonni, klein vraagje, ik neem aan dat de passing niet van toepassing:p is bij het verbouwen van een normale evo naar kick evo. omdat je het gedeelte met het rondsel alleen overzet.
Of zet je dan ook direct het gedeelte over waar het lager in valt?25 mei 2012 om 21:29 #279587hij heeft enkel de bevestiging die op een kick carter zit eraf gehaald en op die evo gebouwd.
de passing is dus gewoon de huidige die al in de evo zat. door het plaatje met die paspennen op de juiste positie te zetten kon het met durafix netjes bevestigd worden terwijl alles op zijn plek blijft zitten.heel mooi werk:).
19 oktober 2015 om 22:17 #283527Sinds afgelopen week is de kogel door de kerk, de oranje Ciao is weg..:o
Was wel ff slikken, na dik 15 jaar in mijn bezit te zijn geweest en altijd trouwe dienst te hebben bewezen.
Hij staat nu in Emmen bij Bart (Docs) en ik hoop dat hij hem niet weer doorverkoopt.
Dan blijft hij toch enigzins in de ‘community’Hier de laatste foto die ik er van gemaakt heb, daarna is hij ontdaan van zijn blok en overbrenging, en geruild tegen een Bravo.
Voor de Bravo zal TZT een nieuwe perso verschijnen.
Er zal hier niet mee geupdate worden, dus sluit ik deze perso ook maar.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...19 oktober 2015 om 23:00 #283526Nog niet gesloten, dus neem ik hier graag afscheid van deze trouwe toerbuffel, testframe en redder in nood! Door de jaren heen heb je er toch veel plezier aan gehad zo kan ik me menig toertje herinneren waar ik “De Oranje Ciao” ben tegen gekomen. Zo wilde je altijd nog eens de voorvork oranje poederen, maar dat is nu niet meer nodig. Ik heb de zwarte vork eigenlijk ook altijd wel vinden passen.
Het afscheid is niet voor altijd gezien hij bij Bart terecht is gekomen en jij eindelijk je Bravo hebt. Benieuwd of Bart deze ook gaat houden? Jammer genoeg zien we Docs niet zo heel veel meer hier en dacht eerlijk gezegd dat hij met het hobbyen ook gestopt was?
20 oktober 2015 om 07:22 #283508De Ciao is inmiddels bijna weer aan de loop 🙂 Ik zal van de week nog even een fototje schieten. Carb moet nog wat afgesteld worden en dan gaan 🙂 Zit een standaard kickbrom setupje onder om wat door Emmen te kunnen cruisen.
Ik heb al een coater in de buurt gemaild met de vraag wat het gaat kosten om de vork en spatbord oranje te coaten 🙂
Ik ben ook blij dat de Bravo binnen de club blijft, en Tonni gaat er vast wat moois van maken.
20 oktober 2015 om 07:53 #283528Lastig ja om een brommer waar je zo lang op gereden hebt de deur uit te doen..
Succes met de Bravo ik kijk er naar uit!
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.