Vespa-Ciao.NL
:: Tonni’s CandyRed Ciao

Home Forums Perso’s Projecten Tonni’s CandyRed Ciao

15 berichten aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 368)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Daan777
    Moderator

Daan777
      Moderator

Zeg, hoe zit die adapter nou vast in je velg? Je hebt het afgelopen weekend uitgelegd maar nu ik de foto’s zit te bekijken kan ik het niet plaatsen.

DinoH
        Donateur

Daan777 :
          Zeg, hoe zit die adapter nou vast in je velg? Je hebt het afgelopen weekend uitgelegd maar nu ik de foto’s zit te bekijken kan ik het niet plaatsen.

Deze werden er toch ingeperst?

Maar prachtige Ciao Tonni!

Rickieboy
          Donateur

Netjes Tonni, super dat je het toch opgered hebt om deze temaken, had het graag voor je gedaan alleen ik kom tijd tekort.
            Gezien ik ook niet veel verder kom met mijn eigen projecten.
            groeten Rick

Tonni
            Topic starter

Deze had ik volgens mij ook nog niet laten zien hier, mijn uitwaai brommer.
              Het is dan wel niet mijn Ciao maar hij is wel rood.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Edjuh
              Bijdrager

Heftig apparaat!

Crullie
                Donateur

Dat is ook een snoeperige rooie lolly om af te likken =)
                  Pols controle geld niet alleen in de kroeg maar zeker op dit apparaat :thumb
                  Wens je veel uitlawaai plezier op die brommer.

TICKLING BARN

Docs
                  Donateur

Mooie fiets 8)

speedbuxy
                    Bijdrager

Das een mooie rode zuurstok:thumb
                      Toch had ik bij jou eerder een wat oudere motor verwacht gezien je bij de 2 takt dag ook verheerlijkt naar die oudere motors stond te kijken.
                      Want laten we wel wezen op deze motor zit meer plastic dan op de gemiddelde scooter.

Tonni
                      Topic starter

Tja, keuzes…
                        Ik vind erg veel motoren mooi, maar vind momenteel vooral racers tof.
                        Ik wilde voor nu liever een sportieve motor waarmee ik ook nog relaxed kan toeren, en dan is deze een goede middenweg..
                        Ik kijk ook met een schuin oog nog steeds naar een RS250 o.i.d. want tweetakt blijft toch ook leuk.

Daan777
                        Moderator

Yamaha RD250/RD500?

speedbuxy
                          Bijdrager

Of een Yamaha rd350 of tdr 250 (offroad model)

Suzuki – rg250 rgv250 rg500

Kawasaki – kr1s 250

Honda – ns400

Maar alle 250 modellen zijn niet sneller dan een rs250. (en de grotere cc,s zijn niet meer te betalen)
                            Toch zag ik jou eerder op een oud type Yamaha DT 250 oid, maar guess im wrong:lol

Crullie
                            Donateur

Denk dat gezien Tonni’s grote postuur en de relatief kleine fietsen die jullie opnoemen, Tonnie de juiste keuze heeft gemaakt.

Een Kerel van bijna 2 meter op een 250 cc race-fietsje ? Dan rijdt Tonni nu stukken comfortabeler op de openbare weg.
                              Op het Cirquit is het nooit comfortabel, helemaal niet met een bloedsnelle 2-Takt.

TICKLING BARN

speedbuxy
                              Bijdrager

Crullie :
                                Denk dat gezien Tonni’s grote postuur en de relatief kleine fietsen die jullie opnoemen,

Meten is weten;)

Suzuki GSX-R 750
                                Wielbasis 1,400 mm (55.1 inches)

Suzuki RGV 250
                                Wielbasis 1,380 mm (54.3 inches)

Bron:Bikez.com
                                (leuke site met veel info erbij)

Vaak heeft het 250 model gewoon hetzelfde frame als z,n grotere broers.
                                En ik heb de RG250, RD250 en RD350 gehad en ben even groot als Tonni en kan dus met zekerheid zeggen dat dit zeker niet te klein is, of aanvoelt.
                                Zijn gewoon volwaardige motors.

@Tonni
                                Als je zeker weten nog een 2takt motor wil in de toekomst zou ik nu al om je heen gaan kijken.
                                Want de 2 takt motors zijn de laatste jaren fors duurder geworden.
                                (en behalve de rs250 dunt het aanbod ook hard uit)

Tonni
                                Topic starter

Ondertussen ook weer een beetje ontwaakt en wat dingetjes gedaan.
                                  De schijfrem een beetje netter afgewerkt, andere leiding en nieuwe schijf.

Vandaag eindelijk mijn Malossi krukas omgebouwd naar kickstart, met als doel deze in de Kick RV te doen, om er toch een ‘echt’ Malossi blok van te maken.
                                  Ik weet het, hij zal er geen streep meer om presteren, maar toch wilde ik het graag zo.
                                  Nu zeer binnenkort dit blok eindelijk eens in elkaar bouwen, ligt ondertussen denk ik al wel 3 à 4 jaar te wachten..

Het wordt een Kick RV met alu big DEPS, Malossi kickkruk, 21mm carb, Pinasco wiletje, Malossi vario en misschien de Fox koppeling.

15 berichten aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 368)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.