Vespa-Ciao.NL
:: tompiebozzel’s citta

Home Forums Perso’s Projecten tompiebozzel’s citta

4 berichten aan het bekijken - 61 tot 64 (van in totaal 64)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Wilk1985
    Moderator

Zal vast lekker rijden nu merk je verschil met rijden nu die achterbrug verstevigd is? Benieuwd naar hoe het geworden is!

tompiebozzel
      Topic starter

@Wilk1985, Ja dit merk ik zeker, veel stabieler in de bochten! En rijd inderdaad veel lekkerder, zou iedereen die Citta, Si etcetera rijd het aanraden om te doen!

En bij deze de foto’s:

Zo heeft ie er een poosje bij gestaan, beetje zielig:D

Getunede krukas met verse lagers gemonteerd.

Verstevigde achterbrug, op de foto is die nog niet klaar, brug is nu netjes zwart gespoten maar zo kan je goed zien hoe het gedaan is. Tevens zitten er ook hoekprofielen in de hoeken bij het achterwiel.

Cartertjes mooi gestraald en volledig gemonteerd met een 43MM DR + Polini 43mm HD kop, Getunede brom kruk en afgedraait vliegwiel ( Elec )

Blok + vario gemonteerd in de achterbrug zodat ik alles er in 1x onder kon hangen.

Vario set bestaande uit: Malossi voorvario, 1:10,5 vertanding & gele drukveer + gele trekveren

En zo staat ie er op het moment bij, nu nog met citypower. Moet nog wel wat detail werk aan gebeuren zoals koplamp repareren, stuurschuim + koplamp spoiler monteren, zijkap aanpassen en nog even een keer poetsen:D

Meningen/Commentaar, Laat het maar horen:thumb

joelciao
        Bijdrager

ziet er strak uit, ga zo door:thumb

tompiebozzel
          Topic starter

kleine update, een kennis van mij gaat voor mij een zelfbouw calibrata maken:D foto’s volgen als ik em heb:thumb

4 berichten aan het bekijken - 61 tot 64 (van in totaal 64)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.