Vespa-Ciao.NL
:: tompiebozzel’s citta

Home Forums Perso’s Projecten tompiebozzel’s citta

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 64)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Docs
    Donateur

goed bezig:thumb. lekkere vordering in 1 week:thumb. hoe ga je je kick passend maken in je brug? stukje er uit halen?

tompiebozzel
      Topic starter

dankje bart:)
        ja word een meetje passen en meten, maar komt allemaal wel goed:thumb

citta gaat waarschijnlijk maandag naar de straler/coater en dan zien we wel weer.
        kleur word waarschijnlijk zwart met bronzen flakes, nu alleen nog even kijken wat voor de kleur de rekjes+velgen moeten worden, waarschijnlijk in de zelfde kleur, maar misschien dat iemand nog een leuk kleurtje weet voor de rekjes, kroonstukken en velgen.

laat maar horen:thumb

peter139
        Bijdrager

he tompie, veel succes met je projectje. Je hebt je toch aan je woord gehouden :). Hoop dat je er iets spectaculairs van maakt!

tompiebozzel
          Topic starter

eej peter
            ja ja, misschien maak ik em wel net zo laag als je golf:P
            nee verwacht maar niks spectaculairs van me, gewoon een lekkere strakke cleane look:thumb

tompiebozzel
            Topic starter

Big Update

na lang wachten heb ik toch eindelijk me frame terug van de poedercoater, en ik moet zeggen, hijs echt super geworden.
              op sommige foto’s is het niet goed te zien, maar het is echt heel mooi geworden.

fotooooooooos:

frame is op de 1 na laatste foto niet goed te bekijken, maar frame ziet er echt heel goed uit:thumb
              kleuren zijn dus: hoog glans zwart en kawasaki groen.

laat maar horen boys:thumb

hansieb
              Moderator

Vet man, alleen zie ik daar wel weer een CP speedengine 😮

tompiebozzel
                Topic starter

bedankt hansie, haha klopt, daar ben ik nog niet aan toegekomen, en orangeciao heeft me cdi nog niet gestuurd, dus kan ook niks doen met dat blok

sjaak trekhaak

zie ik het nou goed ,heb je bij je voorwiel gewoon alles late coate?

tompiebozzel
                    Topic starter

dat zie je goed, ben vergeten de remdeksel er uit te halen haha, moet ff een nieuwe in, of er gewoon mee rijden, is wel gewoon gangbaar

Perdidonaholanda
                      Bijdrager

mooie groene kleur……hetzlefde als mijn velgen als ik het goed heb!
                        Is je schroefdraad van de as nog wel goed nu alles gecoat is?

RiPe
                        Bijdrager

Het glimt lekker, hebben ze er ook blanke lak overheen gedaan na het coaten?

tompiebozzel
                          Topic starter

@perdidonaholanda: dankje, vind het zelf ook heel mooi, weet niet of het draad nog goed is, moet nog ff testen, en anders ff nieuw draad snijden:)

@ripe: ja ziet er ook echt netjes uit, en zit inderdaad blanke lak over de coating

hansieb
                            Moderator

Even een weekie doorbuffelen, dan komt die nog wel af voor de meeting lijkt me 😉

peter139
                              Bijdrager

mooi geworden hoor, maar is je frame nu ook gedaan? want deze glimt een stuk minder. Ik hoop dat je ook op de meet aanwezig bent wordt vast een coole citta

tompiebozzel
                                Topic starter

ja wil hem et liefst voor de meeting af hebben, heb ook wat spulletjes bestelt op jmpb, dus dat ook ff afwachten, en ik moet nieuwe binnenpoten van me voorvork want die zijn krom helaas.

@peter, frame is wel gedaan, maar door de flits is het niet goed te zien, en het is een geil framepje or.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 64)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.