:: Tomos a35 vork in citta
-
Hallo,
Ik heb een tomos a35 vork die ik nu goed op me citta wil krijgen, Vraag 1: Is dit iemand al goed gelukt met een goed resultaat?
Nou heb ik hem al zo aangepast dat het hendeltje aan de naaf voor de rem past, en dat het spatbord past.
Maar ik zette net me wiel erin, en zag ik dat hij zegmaar van vooraf gezien zo stond (de voorvork ) : /
En dat beugeltje waar me lamp aan zit, is te kort zegmaar , omdat de vork van een tomos langer is… ehm misschien dat iemand die dit ook ooit meegemaakt heeft weet wat ik bedoel
Nou is dus eigelijk voornamelijk mijn vraag of dit goed te krijgen is en zoja wat heb jij er allemaal aan aangepast
Hoop dat het een beetje duidelijk is…
Grts
Waarom zou je een tomos vork in je citta willen?
Het lijkt mij dat de originele citta vering genoeg veert, heeft ongeveer dezelfde uitstraling?
Passen zelf universele stuurtjes op!
Beetje vaag..
Ja klopt , ik heb liever ook gewoon origineel…
Maar een maat was gevallen met mijn citta, kroonstuk gescheurd en nou mag ik het natuurlijk oplossen.
Toen kreeg ik van een forum lid (citta_iian) een tomos vork.
Wil nu deze er dus goed in krijgen, als het echt niet te doen is, moet ik toch maar opzoek gaan naar een orginele citta vork.
pepkoDonateur
ik denk dat ie er zo in past, moet je gewoon ff proberen
ramon 777 :
Maar een maat was gevallen met mijn citta, kroonstuk gescheurd en nou mag ik het natuurlijk oplossen.
Langs zijn huis gaan, geld vangem van zijn ouders en weer een mooi citta vorkje kopen geen optie? Hij valt toch echt zelf en jij niet..
leovince , klopt wat je zegt…
Ik ben er nou al best lang mee aant kloten geweest, maar het gaat gewoon niet. Als de vork recht staat kan het wiel niet meer rond.
Ik ga maar weer opzoek naar een echte citta vork, heb wrs al wat gevonden. (op de kosten van mijn maat)
toch bedankt…
voor mensen die dit ook willen proberen : Doe het niet ! :p
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.