Vespa-Ciao.NL
:: Tom Z’s citta*(Vario update)*

Home Forums Perso’s Projecten Tom Z’s citta*(Vario update)*

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 46)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tom Z
    Topic starter

@Vespa =] :
      Dankje man!

@kwafo:
      kerl je moet binne kort weer ff komen, kunnen we weer lkkr beun dinge doen:P wahaha,,
      ennuh heb dus nu ook vario etc. dus moet je me ff helpe met afstellen enzo, damn ben benieuwd wattie gaat doen
      hoop niet dat me citta gaat vliegen ^^,, ennuh heb jij nu al je LC speed af?

Tom Z
      Topic starter

Update:

Hier wat foto’s van de spullekes:

Hier staat de rest:
        http://www.mijnalbum.nl/Album=K7HMGOSF

LeMoN
        Bijdrager

Netjes hoor!

Tom Z
          Topic starter

Lol zie je die malo voorvario ^^, heb gewoon der verkeerde 2de hans gekocht ^^,,
            weete jullie da vast,

de papkarre
            Bijdrager

volgens mij ben je dus vandaag jarig want je heb je spullekes dus gefeliciteerd man (ik weet niet zeker maar ja anders alvast gefeliciflapstaart) mooie aanwinst wat is er verkeerd aan de vario (ik ben noob op vario gebiedt)

Tom Z
              Topic starter

haha ik ook man, maar is veels te groot of what ever,
                ennh ben pas 21ste Jarig, alvast bendankt, maar ik mocht hem ff tjkke van me ouders 😛
                bhuahau.. achja binne kort zal de rijde!!

hansieb
                Moderator

Leuk spul , wil vast wel draaien met je 46 speedengine.

de papkarre
                  Bijdrager

ok dat zal zeker wel draaien net als wat hans zij, succes met je citta
                    ltrz

Tom Z
                    Topic starter

Zo naar een tijdje ff niks meer gedaan te hebbe.. door die stomme k*t school heb ik weer een update.. van spullen die ik al langer binne heb, hier wat pics:

Reactie’s are verry welcome!

Dan nog iets.. het inlaat spruitstuk van mijn speed engine.. die trilt steeds los.. eerst was er eentje dol(schroefje) heb ik uit getapt en netjes gefixed.. alleen probleem is nog niet opgelost!! kan iemand me miskien helpe? zo kank niet lkkr rijde!(dit ding bedoel ik dus, hier onder,)

LeMoN
                      Bijdrager

ziet er goed uit hoor! maare je moet je polinisp wel helemaal polijsten heh en niet alleen het expansie vat enzo 😛 nu zie je nog zo’n geroest ding 😉 owja en als je hem dan gepolijst hebt is het ook niet verkeerd hem in de blankelak te zetten, maar dat wist je waarschijnlijk al wel 😛 anders roestie weer zo onder je reet vandaan

G-no
                        Donateur

zeer nice jungske! altijd leuk he nieuwe spullen uitpakken:P

-Roy-
                          Bijdrager

yow tomzzzz, kweet nog wel in ehv, toen reed ie nie zo best:P nou heb je er een hele mooie setup onder ligge. zal wel lekker rijde denk ik zo

masterman
                            Bijdrager

Ff je boutjes met een puntje in de lijm of vloeibare pakking stoppen en dan er in draaien. misschien dat hij dan vast blijft zitten.

barend f
                              Bijdrager

of probeer het spruitstukje eens andersom te monteren..

niels-nijsten
                                Bijdrager

rode locktide blijftie altijd vast zitten als de schroefdraad nog goed is

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 46)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.