- Dit onderwerp bevat 45 reacties, 22 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren, 5 maanden geleden door Edjuh.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
21 juni 2007 om 10:22 #448308
mooie citta, heel netjes opgeknapt 🙂 heb je alles zelf gespoten?
21 juni 2007 om 11:13 #448310Grappige citta , alleen zet je voorspatbord ff andersom 😛
21 juni 2007 om 11:21 #448311Wouz-LwB :
Grappige citta , alleen zet je voorspatbord ff andersom 😛hahahahaha goed gezien. staat idd verkeerd om:P
21 juni 2007 om 18:33 #448334w000t… das juist lache man niemand heeft da verder Bhuhauahuha
21 juni 2007 om 18:39 #448335kapot :
mooie citta, heel netjes opgeknapt 🙂 heb je alles zelf gespoten?nee nee ik heb dat beter geregeld.. kennisse van ons.. hebbe Big Company… en ik werk bij Toebie was(truck wash etc) en had hun camper voor nisk gewasse hebbe zo heel me brommer gecoat voor NIKS NOOPES NADES! en toen zelf ff kapjes gespote…. betere werk dus;)
Kvind citta’s zelf niet zo mooi
Maar kmoet zeggen dat deze er tog gruwelijk netjes uitziet
Dat rood bij t kroonstuk voegt owk egt iets toe.. En hij zal owk wel leuk optrekken met die setup
Trekt voor geen drol tot aan de boost21 juni 2007 om 18:49 #448337ik vind het een zeer geslaagde citta mooie combo en ziet er gewoon goed uit alleen kenteken mag een beetje anders worden vast gemaakt zo vind ik het niet zo mooi;)
21 juni 2007 om 18:52 #448338Lache hoor 🙂
leuk dingetje, zag hem al op cittaforum.de proma circuit is ook leuk 😀
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel22 juni 2007 om 21:05 #448366denniec1 :
leuk gedaan:) een hele verbetering die kleuren! ziet er goed uit.
je hebt er ook een mooi setupje op gezet:) zal wel lekker rijden zo.
trouwens weer een brabanter erbij met een citta:Dhaha dat valt mijn idd op dat je soms de citta’s echt op 2 handen kan tellen, ik bedoel op citta-forum was er een gast en bij hem op school staan 12 citta’s, als ik dan bij mijn kijk in de stad rijden er maar 4 rond zover ik weet met mijn erbij gerekend.
maar goed ik kom ook uit brabant ^^
6 september 2007 om 07:57 #450395Update:
Hij heeft lang in de schuur gestaan met een zwaar klote probleem,
het blijkt dus zo te zijn dat vorige eigenaar lkkr in me spreedengine heeft ligge boore of what ever,
igg bij het inlaatspruitstuk, ziet het er zo uit:

Of tewel de draad uit de onderste tapeinde is weg:S, het grat is ook groter.
komt er dus op neer dat me carb lekker los hangt en een dikke partij valse lucht aan zuigt!
Dit moet ik nog ff op nieuw tappen en dan ist weer oke!..Verder heb ik van Herr Flick een sp gekocht met vierkant leo demper:P lache ding!
heb die uit verveling gepolijst want me citta reed maar niet!(citta kopen is lopen??:?)

deze hier!Ook heb ik via onze vriend Thomas(Herr Flick)mij 70cc kit racing van polini geruilt tegen de 46mm pm van
AA-T , ben daar heel blij mee!, ik vond de kit racing maar een K*T cilinder, omdat ik er niet uitkreeg wat ik
eigelijk wilde, en dat is gewoon Vet hard autowheelies trekke:PToen heb ik van de week EINDELIJK een vario gekocht!! ben er heel blij mee
het is wel een std voor vario maar ga morge(vrijdag dus) een malo voorvario halen
heb hier nog geen foto van ,, die komt nog!Nu moet ik alleen nog maar even wachte op me bestelling van JMPB!
en dan ff snel me achterbrug lassen (verstevigen!!)
Dan kank eindelijk vario rijde:D:DOwhja heeft iemand nog afstel tips?!altijd welkom!!
Ik zal straks nog eventje overals wat foto’s van poste,
6 september 2007 om 09:59 #450396wat klinkt je citta tam op het filmpje… Niet echt dikke trekkracht.. maar dat zal wel met je vario komen;)
Echt een mooie citta (y)
En dat van mensen die elkaar van de brommer proberen af te slaan. heb ik hier geen last van.. ken iedereen wel dus:D
6 september 2007 om 13:30 #450398Haha dat was nog met kit racing!
ennuh toen zoog me carb ook teveeeeeellucht!6 september 2007 om 13:35 #450399zoog zeker te veel valse lucht jah, want teveel lucht krijgt een motor nooit via de carb
zonde dat je de kit racing hebt weg gedaan, zijn zeldzame cilinders, en is zeker heel veel uit te halen
najah tog een mooie citta 😉
6 september 2007 om 17:01 #450401super citta;)
hele verandering met hoe die eerst
was, hoe rijd die nouw met vario???7 september 2007 om 19:24 #450410@ Green Machine,,kijk doe wilk wel weten alleen, krijg hem pas voor me vjaardag gvd:P
naast me rijbewijs offcourse, maarjah duurd nog 2 weekjes,,
zal dadelijk eens foto’s skiete!@KennyVespa:
moet je wel heel het verhaal lezen,, dan snap je wel wat ik bedoel:p
betwetertje!7 september 2007 om 20:35 #450411
vespa =]mooi ding Tom Z
en zoals TimoO_ ook al zei, je hebt precies de juiste dingen rood gemaakt

mooi ding -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.