- Dit onderwerp bevat 73 reacties, 21 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 4 maanden geleden door Tom ciao.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
25 april 2009 om 11:58 #439526
Wat voor banden en velgen zitten er onder die mini 😛
26 april 2009 om 08:39 #439545
Tom ciao@ Poelll:
weet ik niet:P
de binnekant, dus de as, rem en naaf etc. zijn van spaakvelgen
de velgen die er omheen zitten zullen wel van zo’n klein kinderfietsje zijn ofzoen nog iets=)
de mini loopt
en ik heb ook even het LC setje erop gezet, omdat ik deze gewoon even wilde testen :lol

26 april 2009 om 14:14 #439549whaha gruwlijk die pijp
GTZ NV
1 september 2009 om 14:45 #454094
Tom ciaoHeb al lang niet meer gepost hier,
Het LC setje is ondertussen verkocht, en de mini ciao ook bijna.
ook heb ik een malossi voorvario gekochten op de meeting in thorn een top van precies 65.0 km/h behaald, al vind ik dit nog wel iets tegen vallen.
8 december 2009 om 21:17 #454672
Tom ciaoNog een update.
De mini-ciao is onlangs verkocht aan AA-T.Ik ben de Superbravo nu een beetje klaar aan het maken voor als ik 16 word, dan kan ik daarmee over de weg.
Heb er een ijzeren tank opgezet. Het thema is Go Fast.

Ik heb het blokje een beetje gereviseerd, nieuwe cilinderpakkingen en wat schoongemaakt,
ook zit er een andere achterbrug onder, deze is niet zo verroest.
De Polini Top One zit ook een nieuw laagje zwarte lak overheen.8 december 2009 om 21:30 #456433mooi ding! Ga je hem nu laten schouwen?
8 december 2009 om 21:40 #456434
Tom ciaoNee dat denk ik niet, ik heb nog een bravo staan, die zie je op de foto erachter staan.
Hier zit wel een kenteken op, en dan hang ik het plaatje gewoon over. Heb zijn toch allebei Bravo’s?Ja het framenr. klopt dan niet, maar dat controleren ze toch niet snel.
8 december 2009 om 21:51 #456435of het framenummer uit je andere bravo slijpen en bij de superbravo erop lassen.
8 december 2009 om 21:58 #456436IS het niet eenvoudiger om gewoon het frame over te zetten?:P
Gewoon in de zelfde kleur spuiten en omruilen9 december 2009 om 07:45 #456438
Tom ciaoJa misschien ga ik het framenummer omslaan.
Frame omruilen gaat niet zomaar lukken.
Want éen is een normale oldtimer Bravo, en de ander is een Super Bravo.9 december 2009 om 20:29 #435313
Tom ciaoDe Superbravo loopt weer! 🙂
En de kickstart doet het weer redelijk goed.
Aan het tandwiel ziet een soort opstaande rand, aan de binnenkant, die de veer op z’n plaats houd.
Hier was een stuk vanaf gebroken, dus de veer schoot er de hele tijd tussen en bleven de kickpedalen haken.
Ik had het eerst gewoon met de hand geprobeerd, maar nu gewoon met aankicken ging het gewoon goed!9 december 2009 om 22:32 #435450Waar staat het framenummer op een oldtimer Bravo? Want bij een Super Bravo staat het op de achterste beugel waar de treeplankjes op zitten.
Die slijp je dus gemakkelijk eraf, en las je op een ander frame weer erop.
Heb je alleen geen typegoedkeuringsnummer, da’s een ander verhaal.Maar goed, als je echt graag een kenteken erop wilt, en die oldtimer niet wilt verpesten, ga dan gewoon even naar de keuring… Spaar wat geld bij elkaar (kun je de feestdagen prima voor gebruiken, lang leve ooms, tantes, opa’s en oma’s) en voorkom een hoop gedoe om het moeilijk / illegaal te doen.
*Edjuh: Bij mijn oude staat het onder de bagagedrager*
10 december 2009 om 13:07 #456369
Tom ciaoIk weet niet zeker waar het staat bij mijn Oldtimer, ik meen ook op die achterste beugel.
maar misschien zet ik zelf wel het zelfde framenummer op de plaats in de Superbravo, waar het bij de oldtimer ook zit.Laten keuren begin ik denk ik niet aan, dan moet er weer een ander blokje onder etc., en het kost, voor mij, best veel geld.
En wie wil er nu nog een Superbravo met kenteken? Ik geloof niet dat ik dat geld er nog uit krijg. En dat heb ik er eigenlijk niet voor over, omdat ik er zo weinig mee ga rijden.Waarschijnlijk koop ik nog een MTX, of een andere schakel.
Maar de vespatjes zullen altijd blijven! 😀EDIT*
Ja, framenummer van de oldtimer staat ook op de achterste beugel.14 november 2010 om 17:23 #465797
Tom ciaoNou, na een jaar niets meer gedaan te hebben aan mijn Vespa’s werd het wel weer eens tijd vond ik.
Ik had dus de oldtimer Bravo en de Cross Superbravo nog staan.
Onder de Superbravo lag een bewerkt kickblok met een DR Evo en vario, en de oldtimer was origineel. Nu ben ik dus bezig met de achterbrug van de Superbravo onder de oldtimer te leggen, want deze heeft kenteken.
Ik zal nog eens wat foto’s maken.Ik ben er vandaag trouwens ook achter gekomen dat de oldtimer van 1980 is, alweer 30 jaar dus.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.