Vespa-Ciao.NL
:: Toeren/Temp/Snelheid Meter Topic

Home Forums Techniek Elektrisch Toeren/Temp/Snelheid Meter Topic

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martijnvanheerde
    Topic starter

Ik open er maar even een topic voor.
      Het teller topic.
      Voor alle goede en slechte tellers;)
      Heeft er iemand ervaring met de toeren/temp meters van:
      Stage6
      Koso

Wil 1 van beide kopen voor m’n waterkoeling.

Koso + Sensor:

Sensor:

Lijkt mij wel een handige.

Stage6:

Is geloof ik precies hetzelfde op het logo na:bier

Weet iemand hoe deze is aangsloten? Peter?

En zijn de toeren een beetje geloofwaardig?

mxmonster
      Bijdrager

die tempratuur meter van koso wilde ik ook kopen , met die tempratuur sensor voor tussen de slangen , volgensmij moet je dit gewoon aan kunnen sluiten in combinatie met een accu of batterypack

Martijnvanheerde
        Topic starter

Ja dat is zo;) Wilde even weten of er verschil in zit. Ik las ergens dat die toeren niet klopte en dat vind ik wel belangrijk maar ik ga geen teller van 200 euro kopen:haha Jagen wil hij zowiezo wel;)

mxmonster
          Bijdrager

ik had eerst deze teller http://bikecraft.net.au/images/instruments/Koso%20gages%20002.jpg heb ik toen ook over zitten denken om op mijn citta te bouwen , maar was bang dat er te veel mogelijkheden op zouden zitten die ik niet kon gebruiken.

ritze
            Bijdrager

😀 hahah tellers genoeg

@martijn. ik heb dat ding op de golf van een vrien van me gehouden en hij zei dat dat ding van hem ongv. 800 toeren liep. Op mijn teller was dat 880 toeren.

ik vind dat je bij toeren bereken meer dinge in je achterhooft moet houden zoals v-snaar slip…
              die toeren teller meet jouw vonken en dat is heel precies lijkt me

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
              Link naar Mijn collectie / Projecten.

Javad
              Donateur

mxmonster :
                ik had eerst deze teller http://bikecraft.net.au/images/instruments/Koso%20gages%20002.jpg heb ik toen ook over zitten denken om op mijn citta te bouwen , maar was bang dat er te veel mogelijkheden op zouden zitten die ik niet kon gebruiken.

Die is wel handig, kun je bv ook zien wanneer je tank leeg is.

<3 Thunderstone
                Check mijn perso!

LeonM93
                Bijdrager

voor de snelheid heb ik een houdertje voor mn iphone ingebouwd in mn dashbord, zodat ik tomtom daarvan kan gebruiken 🙂

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.