Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Toer Muziek Topic
- Dit onderwerp bevat 12 reacties, 10 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 jaren, 11 maanden geleden door zevenenergie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
TMT of te wel het: toer muziek topic
We hebben de hele winter in de schuur gezeten om onze ideeën uit te broeden.En nu de brommer oogverblindend is en we nieuwe record snelheden kunnen neerzetten,
staat het toer seizoen pal voor de deur.
We hebben in april aan een beetje een voorproefje gehad van het mooie weer.Maar…….. Met welke muziek op de kop telefoon, knal jij langs bollenvelden en over de Hollandse fietspaden?
Deel hier jouw favoriete uit je dak met ons.Ik trap af met:
Ik moet regelmatig s,nachts van Noordwijkerhout naar Den Haag, Lekker over de autoweg, ken mij het rotten.
de wereld is van mij.
Wind mee platliggend haal ik dan de 90km, het blokje zingt als een sopraan.
Lekker uit mijn dak, 1 met universum.
You only live one,s 😛
Voor het rustige zomer ritje is dit ook heel lekker.
Sandscape
Steve roach17 mei 2019 om 19:29 #786733ik ben niet zo van de losse nummers, liever complete dj sets.
daar is mijn favoriete muziek te vinden, staat genoeg op om voorlopig niks 2 keer te horen 😉
17 mei 2019 om 23:02 #786736ACDC, Beartooth, Lil Peep, Lil Tracy, metallica, Linkin Park, Papa Roach, Sum 41, Blink 182. Zowat alles dus😅
18 mei 2019 om 00:16 #786740Nirvana – nevermind (op hele dikke stip op nr 1 )
Rhcp – blood sugar sex magic
Rhcp – Californication
Air – moon safari (met name bij zonsondergang)
Nerd – in search of
Snoop dogg – doggystyle
En nog een zooi jaren 90 albumsDit zijn over het algemeen mijn favorieten
En als guilty pleasure: charly lownoise & mental theo :Wonderfull days
18 mei 2019 om 13:34 #786748Nouja ik heb dus een hele mooie sporify playlist die voornamelijk opstaat.
Hierin staat, hardcore, happy hardcore, early hardcore, frenchcore, terror, uptempo en soms n gek nummertje. Dit varieert van DJ Paul Elstak tot 3 steps ahead tot Noisekick tot Dr. Peacock maar ook heel veel THUNDEROMDE! <3
Verder luister ik naar oldskool hiphop muziek. Denk aan m&m, 2pac, snoopdogg en de hele mik mak.
4-takt krijg de tering, ik rij meng-smering!
Check mijn perso!18 mei 2019 om 14:14 #78675018 mei 2019 om 15:50 #786755Boomroom is altijd erg nice. Ik luister ook altijd Soundcloud setjes 🙂
Op youtube staan ook wel wat nice setjes:
Ik luister altijd naar de band Polini Evo met het nummer 43 Kit racing ft Leo sp
Maar ook het nummer 43 Euro ft Proma cc, 19mm remix is ook een goed nummer
Leuk Dustin ik heb ongeveer de helft hetzelfde, Young Birds van DJ Weirdo moet daar natuurlijk ook nog tussen 😛
Gaat iemand nog naar Thunderdome op de Citta?20 mei 2019 om 20:10 #786893Die zit er tussen hoor Magnus 😉 als je ‘m in spotify opent zie je de hele lijst
4 april 2023 om 08:11 #819526https://music.youtube.com/watch?v=vqz8c4ZP3Wg&feature=share
No stress, all fun and a bit of speed4 april 2023 om 11:05 #819528 -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.