Vespa-Ciao.NL
:: TK: Waarom? ruimt op.

Home Forums Advertenties Onderdelen aangeboden TK: Waarom? ruimt op.

8 berichten aan het bekijken - 31 tot 38 (van in totaal 38)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

lemmy62
    Donateur

110 for the pbhg21

QuicklyHeizer
      Bijdrager

115 op de carb

lemmy62
        Donateur

120 for the pbhg carb

palm
          Bijdrager

flywheel 190 euro

Waarom?

Er kan niet meer worden geboden, ik neem contact op met de hoogste bieders zodat we dit verder kunnen afhandelen:thumb

Coopering
              Bijdrager

I bid 375€ for the citta.I could pick it up befor or After the vct.
                Please send me a pn. Grets

Waarom?

Ik heb besloten om de Citta te houden en word dus niet verkocht:! Hij gaat voorlopig naar de stalling en vond tussen de rommel nog genoeg onderdelen om hem ooit weer rijdend te maken..

Voorlopig heb ik geen tijd om onderdelen uit te zoeken voor de verkoop dus dit topic mag wat mij betreft op slot:thumb

Wilk1985
                  Moderator

Waarom? :
                    Ik heb besloten om de Citta te houden en word dus niet verkocht:! Hij gaat voorlopig naar de stalling en vond tussen de rommel nog genoeg onderdelen om hem ooit weer rijdend te maken..

Voorlopig heb ik geen tijd om onderdelen uit te zoeken voor de verkoop dus dit topic mag wat mij betreft op slot:thumb

Het gebeurt niet vaak dat ik een topic met plezier op slot gooi :thumb:thumb

Goed bericht!

8 berichten aan het bekijken - 31 tot 38 (van in totaal 38)
                  • Het onderwerp ‘TK: Waarom? ruimt op.’ is gesloten voor nieuwe reacties.