Vespa-Ciao.NL
:: TK: Vespa Trekstarter kit

Home Forums Advertenties Onderdelen aangeboden TK: Vespa Trekstarter kit

8 berichten aan het bekijken - 91 tot 98 (van in totaal 98)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Sander_89
    Bijdrager

Hallo, ook ik wil nog steeds graag een trekstart setje.
      Zijn ze al compleet?

Groetjes Sander

El Citta
      Topic starter

Ja heb alles binnen. Komende woensdag start de verkoop!

AA-T
        Sleutelbeheerder

… (nieuwe versie, meer info volgt).

Ik ben wel benieuwd naar de informatie over deze nieuwe versie, wat is er zoal aangepast?

Ook meen ik begrepen te hebben dat er plastic en aluminium ‘aangrijpers’ op de markt zijn. Welke versie pas jij toe op je set?

El Citta
          Topic starter

@AA-T: Leuk dat je interesse is gewekt! Ik wil een duidelijk verslag maken van de doorgevoerde aanpassingen/verbeteringen. Dit met bijbehorende afbeeldingen, dus dat kost even tijd. Nog heel even geduld, het staat voor komende woensdag op het forum 😉

Ik kan al wel vast antwoord geven op je laatste vraag: De sets worden geleverd met metalen aangrijper (meenemer) voor op de krukas. De behuizing is van kunststof maar ook het trekstart gedeelte heeft metalen pinnen die in de meenemer grijpen bij het aantrekken. Kortom, contactdelen van metaal, behuizing van kunststof.
            Het montagemateriaal (boutjes en moertjes) is deels gegalvaniseerd metaal (sterkteklasse 8.8) en deels RVS.
            De montageplaat is er in twee verschillende varianten: Een lichtgewicht acrylaat versie, en een aluminium (zwart geanodiseerde) variant. De adapterplaat is tevens RVS.

De materialen zijn hoogwaardiger geworden in vergelijking met voorgaande lichting. Ook is de levertijd korter geworden door het aanleggen van een grote voorraad. Zoals gezegd, na het weekend een wat uitgebreider verslag  😉

AA-T
            Sleutelbeheerder

Interesse is zeker gewerkt 🙂

Met aangrijper bedoelde ik het deel in de trekstarter zelf. Ik had geen idee hoe ik het anders moest noemen maar je hebt m’n vraag meer dan beantwoord :thumb

Goed om te horen dat de contactdelen van metaal zijn en dat de kwaliteit overall ook nog eens verbeterd is. Ben erg benieuwd naar je verslag!

Sander_89
              Bijdrager

Aaah, fijn 🙂
                Dan wachten we nog even af, ik zal blij zijn als ik hem heb, vespa’tje wordt nu haast niet meer gebruikt nu het starten nog zo lastig gaat..

Zonde natuurlijk, maar ik ga in het centrum niet voor joker staan met 10x op en neer rennen.. Met mijn rug gaat ’t gewoon niet goed, maar ik heb inmiddels ook een scooter er bij gekocht met een e-start haha..

Mijn moeder gaat de vespa nu gebruiken, maar ook zij heeft moeite met ’t aanrennen..

Als het setje er is, de brommer eens een beurtje geven en de set monteren!
                Wat een verschil zal dat zijn zeg

ErikB
                Bijdrager

Ik heb ook interesse in een trekstarter setje, Dus wil me bij deze graag aanmelden. Ik weet niet hoe de afhandeling verder verloopt?? Met vriendelijke groet, Erik Lelystad

Wilk1985
                  Moderator

Er is een nieuwe versie en daarmee ook een nieuw topic, zie:

TK: Elovation Trekstarter kit 3.0

Ik gooi dit topic nu op slot om het overzichtelijk te houden

8 berichten aan het bekijken - 91 tot 98 (van in totaal 98)
                  • Het onderwerp ‘TK: Vespa Trekstarter kit’ is gesloten voor nieuwe reacties.