Home › Forums › Advertenties › Onderdelen aangeboden › TK: Vespa Trekstarter kit
- Dit onderwerp bevat 97 reacties, 52 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 7 maanden geleden door Wilk1985.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
14 november 2016 om 05:36 #250793
@Sven-L: De pakketjes voor Nederland zijn vrijdag op de post gegaan. Als het goed is heb je mail ontvangen met de tracking code. Mocht je het pakketje nog niet ontvangen hebben dan zal hij waarschijnlijk morgen bij je afgeleverd worden.
Morgen verschijnt er een instructiefilmpje over hoe de set gemonteerd moet worden. De digitale handleiding zal daarna volgen. Ik heb naast mijn werk niet voldoende tijd gehad om dit nu al af te hebben en heb er voor gekozen de verzending prioriteit te geven.
14 november 2016 om 17:50 #250794
[K]ennetHH!!!Is dit mogelijk met vario en eventueel mogelijk je nog aan te melden
14 november 2016 om 18:47 #250795[K]ennetHH!!! :
Is dit mogelijk met vario en eventueel mogelijk je nog aan te meldenOp de foto,s heeft de citta ook een vario dus dat moet geen probleem zijn.
14 november 2016 om 20:47 #250796El Citta :
@Sven-L: De pakketjes voor Nederland zijn vrijdag op de post gegaan. Als het goed is heb je mail ontvangen met de tracking code. Mocht je het pakketje nog niet ontvangen hebben dan zal hij waarschijnlijk morgen bij je afgeleverd worden.Morgen verschijnt er een instructiefilmpje over hoe de set gemonteerd moet worden. De digitale handleiding zal daarna volgen. Ik heb naast mijn werk niet voldoende tijd gehad om dit nu al af te hebben en heb er voor gekozen de verzending prioriteit te geven.
Ik heb geen mail gehad en woon gewoon in Nederland :pest
Maar zal vast goedkomen.
15 november 2016 om 06:26 #250797MCBoss :
El Citta :
@Sven-L: De pakketjes voor Nederland zijn vrijdag op de post gegaan. Als het goed is heb je mail ontvangen met de tracking code. Mocht je het pakketje nog niet ontvangen hebben dan zal hij waarschijnlijk morgen bij je afgeleverd worden.Morgen verschijnt er een instructiefilmpje over hoe de set gemonteerd moet worden. De digitale handleiding zal daarna volgen. Ik heb naast mijn werk niet voldoende tijd gehad om dit nu al af te hebben en heb er voor gekozen de verzending prioriteit te geven.
Ik heb geen mail gehad en woon gewoon in Nederland :pest
Maar zal vast goedkomen.
Same here.
Ook nog geen mail en ook nog geen postbode gezien gisteren….Maar kan natuurlijk ook vandaag of morgen nog komen.15 november 2016 om 11:23 #250798Ook ik heb helaas nog niets van een mail of pm gehad over track&trace code. Ik wacht nog even geduldig af, heb alle vertrouwen in Elkan!:D
Kom net thuis en het vrouwtje heeft mijn pretpakket van de dhl bezorger mogen ontvangen!
15 november 2016 om 12:00 #250799Bij mij is de track and trace code ook niet doorgekomen maar heb vandaag wel het pakketje mogen ontvangen!
15 november 2016 om 15:02 #250801Heb hem binnen hoor! Nu nog de handleiding!:con
15 november 2016 om 16:25 #250800Binnen zonder bericht :p
elkan er zitten 2 tietjes op de trekstarter waardoor hij niet vlak op de plaat aansluit ik neem aan dat die nog verwijderd moeten worden ?
mooi product trouwens
Je ware pubertijd duurt je leven lang
Lightlord's Dizzy/Gypsi15 november 2016 om 16:59 #250802Binnen! top verpakt!
15 november 2016 om 19:22 #250803Me happy, ik kan aan de gang.=)
15 november 2016 om 19:31 #250804Ik heb hem helaas nog niet binnen, hopen dat het morgen binnen komt!
Dan kan ik direct aan de slag!15 november 2016 om 19:44 #250805UPDATE:
| Montagevideo verstuurd |Excuus voor het niet ontvangen van de tracking code. Ik weet niet precies wat er mis gegaan is maar zal DHL daar deze week nog even over contacten. Fijn dat er met de verzending overigens niets mis blijkt te zijn.
Iedereen waarvan de betaling binnen is heeft de montagevideo via de mail ontvangen. Succes met de opbouw en uiteraard veel plezier in gebruik!
Bedankt voor de leuke reacties
16 november 2016 om 06:38 #250806Ook ik heb ze binnen Elkan.
16 november 2016 om 13:23 #250810Trekstart ontvangen en gemonteerd! Mooi ding en een zeer duidelijke instructie video. Omdat ik met vario rij moest er sws een stukje van de moer af op de krukas. Deze moer heeft aan het begin een stukje loze ruimte en dan grijpt die bij mij net het schroefdraad niet aan. Ik vind het een mooi product en top bedacht! Bedankt Elkan!
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘TK: Vespa Trekstarter kit’ is gesloten voor nieuwe reacties.