:: TK: Vespa Grillo snor in goede staat! Prijsverlaging.
-
Aangeboden, zeer betrouwbare Vespa Piaggio Grillo snor bouwjaar begin jaren 90.
Ik had hem gekocht met het idee dat mijn vrouw er mee zou kunnen gaan rijden, maar dat zie ik eigenlijk niet meer gebeuren..
Ik heb hem afgelopen jaar zelf laten keuren bij de RDW, het frame ziet er netjes uit voor zijn leeftijd en alles werkt. Uiteraard wel wat gebruikerssporen, een echt goede poetsbeurt kan misschien wonderen verrichten.
Er ligt een CP snorcarter onder dat ik van de zomer gereviseerd heb, met een nieuwe cilinder + zuiger. Ik heb de cilinder zelf ingereden en hij start en loopt als een zonnetje. Cilinder en lagers hebben nu ongeveer 250 km gelopen.
Er zit ook een snor achterklok in die helemaal netjes is gemaakt van binnen en voorzien van nieuwe olie+ een pakking. V-snaar en poelie zijn ook nieuw, motorisch is deze Grillo in vrijwel nieuwstaat.
Verder is de uitlaat en de voorband ook nieuw.
Zoals gezegd rijdt de Grillo goed, vering etc zijn allemaal in orde en alles werkt gewoon zoals het hoort. Ook de trappers, ketting, bel etc etc alles werkt.
De snorfiets trekt hard op door de snorklok met poelie 105, top rond de 30/35. Naar wens kan ik hier uiteraard iets aan doen.
Bieden rond de 250 euro, een Grillo in deze staat vind je niet heel snel en ik heb er zelf ook best wat in geinvesteerd.
Foto’s:

Meer foto’s kan ik altijd maken als het nodig is, voor een afspraak bel/mail/app/pm mij! Telefoonnr 0613607475.
De Grillo is te bezichtigen en af te halen in Maasdijk Zuid Holland.
Tijd voor een rekensommetje 8)
Weekend + Mooi weer = pricedrop.
Vraagprijs verlaagd naar 250.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.