Vespa-Ciao.NL
:: TK: Verschillende onderdelen

Home Forums Advertenties Onderdelen aangeboden TK: Verschillende onderdelen

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Flippo
    Topic starter

Bij het opruimen ben ik verschillende onderdelen tegen gekomen waar ik nooit wat mee doe, en voor een prikkie weg mogen.

Als eerste een ciao rollend frame zonder kenteken. Gekocht voor onderdelen maar uiteindelijk nooit wat mee gedaan. Er zitten 17 inch spaakvelgen op in zeer goede conditie. Ik heb op de voorvelg even met een doekje geveegt om aan te tonen in wat voor conditie ze zijn, met een beetje poetswerk zijn deze weer 100%. Vraagprijs €50,-
      Velgen zijn gereserveerd!

Als tweede een voorvork met stuur en hendels. Zoals op de foto, dus zonder lagers en schalen. De vork heeft gloednieuwe veren, rubbers en bussen en heeft 0 kilometers gezien. Vraagprijs €10,-

vork is gereserveerd!

Als laatste nog wat bravo onderdelen. Beide tanks zijn 100% roestvrij. Van het linker voetkapje is een stukje afgebroken. Vraagprijs voor alles op de foto is €10,-

Onderdelen zijn exclusief verzendkosten. Alles kan worden verzonden, maar kan ook worden opgehaald in Maastricht.
      Bieden mag, maar hou het leuk. Ook ben ik in voor ruilen, zoek zelf nog een ciao slothouden en een laatste type zadel.

Flippo
      Topic starter

Peter, je hebt pm!

Ik wil de ciao best in onderdelen verkopen, zijn er mensen die nog iets anders zoeken? Het hoeft niet weg voor hoofdprijzen.

Flippo
        Topic starter

Kickje

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.