omdat ik geld nodig heb voor de wilde plannen met mijn ciao waarvan het enige wat nog ontbreekt een 65cc malossi is gooi ik wat spul in de verkoop… voor meer fotos graag pm of een appje naar 0636551944 bellen kan maar voor de tijd even een berichtje doen want ik zit dagelijks op school…
als 1e heb ik hier een snorklok icm met de 4 spaker en daaromheenzittende (verstikte) band, heb er evt een voorwiel bij. de lak is niet top maar heeft ook niet direct werk nodig;

VERKOCHT
leovince uitlaat, is een hele mooie uitlaat maar moet even geschuurd/gespoten en de demper even poetsen en dan kan die weer jaaaren mee

VERKOCHT
bobine, staat onbekend maar deed het altijd wel vroeger;

mag weg voor 5 euro
stuurtje, komt met handvaten en remhendels en de daarbij behorende kabels (op gaskabel na)
mooi stuurtje kan wel een poetsbeurtje gebruiken.

mag weg voor 20 euro
zadel, is een beetje vies maar is nog erg netjes!

prijs 15 euro
cilinder dr 70cc, is niet de beste maar niet echt diepe voelbare krassen als je het goed wil doen laat je hem uithonen en doe je er een ietwat grotere zuiger in…

VERKOCHT
hier een carter, volgens mij is deze nog goed er is geen voelbare speling maar hij ligt er al sinds 2003 dus een schoonmaakbeurt kan nooit kwaad.

VERKOCHT
cilinder kopje, is erg vies maar is wel goed dus alleen even schoonmaken

prijs 10tje
carburateur, ook weer heel erg vies van het liggen op zolder maar zat niet vast toen ik hem demonteerde. de schuif werkt gewoon en van binnen lijkt die nog best wel schoon te zijn, zit sproeier 62 in volgensmij. het is 13/13 dacht ik

prijs 10 euro
frame zonder kenteken (snorframe) mag weg voor 25 euro, de spatborden gaan apart per stuk 7,50 zadel gaat ook apart zie rest vd advertenties, voorvork gaat apart voor 15 euro stuur is ook apart. ik heb in die kleur ook nog een goede set zijkappen voor 10 euro!

let op!
onderdelen geen garantie, typefouten voorbehouden en alles is exclusief verzendkosten prijzen zijn onderhandelbaar mits reëel gedacht. alvast bedankt 🙂