Vespa-Ciao.NL
:: TK: Uitgebreide documentatie, exploded views etc.

Home Forums Advertenties Onderdelen aangeboden TK: Uitgebreide documentatie, exploded views etc.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Wilk1985
    Topic starter

Middag allen!

Ik heb hier 2 folders liggen waar ik vast iemand blij mee kan maken:

De eerste is een informatiefolder Accessoires en gereedschap Vespa Ciao/Citta/Si/Bravo/PK50

Zie ook de foto’s, zeer uitgebreide folder met veel info en foto’s van de accessoires die geleverd werden bij diverse Vespa modellen.

Folder is in goede staat, ik wil er 20 euro voor hebben maar bieden kan uiteraard ook.

De tweede is een complete, zeer uitgebreide documentatiemap Vespa Ciao/Si/Bravo/PK50 en Gilera Citta.

Zie ook de foto’s, zeer uitgebreide informatiemap met heel veel info en foto’s wat betreft de verschillende Vespa/Piaggio bromfietsen en scooters.

Bij de documentatie zit een persoonlijke brief van de heer Verwer, de Vespa importeur uit die tijd aan de dealers.
      De documentatie is in zeer goede staat.

In de map staan exploded views van alle modellen tot in zeer hoog detail! Meer als 22 pagina’s.

Ik twijfel eigenlijk een beetje of ik deze wel weg wil doen, dus ik wil er zeker een goede prijs voor hebben. Ik dacht aan 40 euro, een bod wordt ook naar gekeken.

Afhalen in Maasdijk, verzenden is ook mogelijk.

zevenenergie
      Donateur

20,- op het nedespa boek.

Vincent
        Donateur

Wil ze graag hebben voor bij de verzameling. 50 voor allen ex verzenden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.