Home › Forums › Advertenties › Brommers aangeboden › TK : Tiffany 25 met electrische start
- Dit onderwerp bevat 9 reacties, 3 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 11 maanden geleden door oldschool.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 april 2012 om 02:22 #244224
orginele tiffany 25 met electrische start!
doet het op dit moment niet ,heeft jarenlang in een loods gestaan…
bieden vanaf 200 euro
check de link voor foto’s6 april 2012 om 16:21 #244734niemand intresse?
mooie orginele tiffany
heeft gewoon een electrische start!
ook leuk voor op je ciao of citta
blokje heeft op dit moment geen compressie…
gewoon te lang stilgestaan ,maar wel altijd in een verwarmde loods6 april 2012 om 17:51 #244735oldschool :
niemand intresse?Ik ben geintreseerd maar ben momenteel wat platzak en ik kan nog steeds maar niet wennen aan die kleur:lol
(want vind dat groen/wit wel foei lelijk)6 april 2012 om 23:05 #244737Ik weet dat het bieden vanaf 200 is maar mocht je je bedenken dan wil ik hem graag hebben voor 150 euri.
7 april 2012 om 18:40 #244745ik zal het in mijn achterhoofd houden…
maar voorlopig hou ik het even gewoon op minimaal 200 ,want dat heb ik er zelf ook voor betaald.
heb hem gekocht van een brommerzaak die hem zelf heeft geschouwd toendertijd maar nooit het kentekengebeuren heeft rondgemaakt…
terwijl ik hem bij hem heb gekocht als zijnde met kenteken!
hij zei achteraf dat als ik hem gewoon rijdend maak dan regelt hij als nog het kenteken ,maar heb er momenteel gewoon geen zin in en tijd voor om dat te realiseren…
ben er wel een dag mee bezig geweest om de oude benzine eruit te halen en carberateur schoon te maken , maar daarna deed hij het niet omdat het blokje geen compressie heeft….
dus moet denk ik de contactpuntjes nagekeken worden , maar het blokje is er zo moeilijk onder vandaan te halen dat ik hem voor nu toch maar te koop heb gezet!
misschien bedenk ik me nog van de zomer 😉7 april 2012 om 22:24 #244746Moest je hem overzetten op naam bij aankoop of niet?
Want mijn reeds aangeschafte tiff is hetzelfde verhaal, die was vroeger ooit door die brommerboer zelfs al geschouwd maar zat nog geen plaat bij.
Maar ik moest de tiff wel op naam zetten bij het post kantoor en heb er ook kenteken papieren bij.8 april 2012 om 10:11 #244748nee de papieren kon hij niet vinden zei hij , en nu blijkt dat hij ze ook niet meer kan aanvragen…
moet nu gewoon echt opnieuw gekeurd worden :((
hoefde volgens hem alleen maar even carb. schoonmaken en verse benzine en dan zou hij het weer doen ,en dan zou hij hem voor mij alsnog naar de keuring brengen.
heb er tot nu toe ook nog maar 1 dag aan besteed ,maar heb er voorlopig geen tijd en zin meer in , vandaar dus toch maar de verkoop in…maar wie weet van de zomer 🙂
wil op dit moment nog zakken tot 180 euro!
voor de snelle beslissers….
maar als het straks mooier weer wordt ga ik er misschien alsnog toch nog zelf mee aan de slag
dus wees er snel bij…9 april 2012 om 20:01 #244700Ik heb geen 180 liggen momenteel, anders stond hij hier binnenkort;)
9 april 2012 om 20:45 #244701hij heeft mij zelf 200 gekost…
en dan heb ik het nog niet eens over de moeite en benzine!
sorry maar de prijs is al in mijn nadeel…:(22 april 2012 om 11:21 #244683deze kan weer dicht aub
de tiffany is net ophaald door iemand uit duitsland!!
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.