Vespa-Ciao.NL
:: TK: RV-Simonini-Fabrizzi

Home Forums Advertenties Onderdelen aangeboden TK: RV-Simonini-Fabrizzi

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Zeebodem.
    Topic starter

Hallo Vespa vrienden,

Ik heb een aantal onderdelen welke ik kwijt zou willen.
      Ik start dit interesse topic om te kijken of er uberhaupt interesse is voor deze onderdelen.Zo ja,dan plaats ik er foto,s bij.

-Fabrizzi Racing uitlaat 22mm.
      Uitlaat is gepolijst en heeft aan de onderzijde een deukje.Geeft geen prestatie verlies.
      Uitlaat is niet moeders mooiste meer en zou ook nieuwe demperwol moeten krijgen.Demper veertjes staan niet op de foto,maar zitten er uiteraard wel bij.
      (Richtprijs €90,- )

-Malossi Reedvalve Nieuw.
      Ik heb deze RV set verleden jaar nieuw gekocht.Set is wel in elkaar gezet,maar heeft nog wat dremel werk nodig om het vliegwiel vrij te kunnen laten draaien.
      Er zit een standaard brom krukas in met nieuwe lagers.Verder heb ik de voetplaten voor een 13mm en een 19mm carb erbij.
      Ook heb ik de 19mm carbb set erbij,ook deze is nieuw.Voor deze 19mm carb heb ik er een speciale custom made plaat bij van Ivano, zodat de carb netjes recht voor de inlaat hangt.
      Ik heb poorten in het carter gedremeld voor een Malossi 46,5 cilinder.Dit is niet heel netjes gebeurd,maar er zit nog vlees genoeg aan om het het netjes af te werken.
      (Richtprijs €300,-)

-Simonini 3 taps carter (46slag)
      Carter set Simonini met groot en klein carter.Verkeert in goede staat,met goede lager passing in zowel groot als klein carter.
      Dit carter heeft aan de cilinderkant een opstaande rand van 3 mm,wat dus zou inhouden dat je er een 46mm slag krukas voor nodig hebt om er 43mm slag cilinders op te kunnen rijden.Eventueel zou je met het het juiste gereedschap de 3mm opstaande rand weg kunnen frezen.
      (Richtprijs €250 )

-Simonini 48mm cilinder,zuiger en kop.
      Cilinder verkeert in goede staat,in de zuiger zit een heel klein scheurtje.48mm cilinderkop Simonini zit er bij.
      Zuiger is pen 12.
      (Richtprijs €80,- )

-44mm slag krukas pen 12 volrond.
      Goede krukas zonder speling op bigend.
      (Richtprijs €70,- )

-26mm carburateur (hoort bij de Simo set)
      Staat onbekend,heb er nooit mee gereden.
      (Richtprijs …€..? )

#RIDINGSOLO

ik start maar met 300ex voor fabrizi en rv :thumb

DinoH
        Donateur

(Geld voor mij het zelfde als zevenenergie, ik bied 70 EU voor de fabrizi.

Zeebodem.
          Topic starter

Martino :
            Interesse in de 44mm krukas en de Fabrizi heb je toch niet echt verchroomd, maar is de oude van Florian welke gepolijst?

Klopt inderdaad ja….hij is gepolijst.
            Ik zal vanavond even foto,s plaatsen.

zevenenergie
            Donateur

Ik trek na het zien van de foto,s en het hogere bod van Dinoh , mijn bod in.

Zeebodem.
              Topic starter

Biedingen genoteerd.
                @Martino
                De kruk is inderdaad gewoon goed met goede passingen en draad.Er zit enkel wat vliegroest op.

Zeebodem.
                Topic starter

Fabrizzi onder voorbehoud verkocht aan DinoH.
                  Bod van Martino is goed op de krukas,verdere afhandeling via pm.

Intresse is getoond via pm op de simo cilinder set en de carterset.

sx3-swe
                  Bijdrager

150 ex for the RV

Zeebodem.
                    Topic starter

Fabrizi uitlaat en krukas zijn verkocht.

Simonini cilinder kit ben ik mee in onderhandeling met een oosterbuur.
                      Rv carters ook in onderhandeling,maar hoor er weinig van.

@sx3-swe,that is bit to low,i cant accept that bid.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.