Home › Forums › Advertenties › Brommers aangeboden › Tk: rollende gipsy in nieuwstaat evt met blokje.
- Dit onderwerp bevat 12 reacties, 4 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 3 jaren, 6 maanden geleden door Spulleke.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
14 september 2022 om 20:12 #816931
Zoals de titel eigenlijk al zegt,
ik heb een citta staan MET GELDIG KENTEKEN in de gipsy kleurstelling die zgan nieuw volgens mij is deze helemaal gerestaureerd want kan bijna niet voorstellen dat dit origineel is.
momenteel is die nog rollend met een hele nette si brug eronder, zgan bandjes eigenlijk als is nieuw of zgan.
ik heb er nog een extra stickerset bij aangezien die op de tank een beetje is los gelaten. Op de foto staat een chrome koplamp maar zit een nieuwe koplamp met koplamp spoiler op.
in eerste instantie zou ik hem rollend willen verkopen, enkel kan het ook met een standaard snorblokje.
als er voor keuze 2 gegaan zou worden zit er ook een nieuwe gianelli power bij.
mochten mensen nog meer informatie willen stuur me een pbtje.hieronder 1 foto van het brommertje,

P.s varioklok etc zit er niet bij.- Dit onderwerp is gewijzigd 2 maanden, 3 weken geleden door Martino.
14 september 2022 om 23:19 #816935verkoop je de vario gebeuren wel apart of hou je die liever zelf
14 september 2022 om 23:35 #816937verkoop je de vario gebeuren wel apart of hou je die liever zelf.
hou ik zelf heb nog een ciao waar dit op komt.
14 september 2022 om 23:38 #816938oke jammer.. wel ff rekening houden met de vertanding dan he.. want je gaat nu van een citta wiel na een groter wiel 🙂
15 september 2022 om 00:14 #816941oke jammer.. wel ff rekening houden met de vertanding dan he.. want je gaat nu van een citta wiel na een groter wiel 🙂
bedankt voor het advies maar heb sowieso nog malossi vertanding :p
15 september 2022 om 09:16 #816942Waar staat de citta en wat moet die kosten?
15 september 2022 om 09:20 #816943Spulleke wrote:
Zoals de titel eigenlijk al zegt, ik heb een citta staan in de gipsy kleurstelling die zgan nieuw volgens mij is deze helemaal gerestaureerd want kan bijna niet voorstellen dat dit origineel is. momenteel is die nog rollend met een hele nette si brug eronder, zgan bandjes eigenlijk als is nieuw of zgan. ik heb er nog een extra stickerset bij aangezien die op de tank een beetje is los gelaten. Op de foto staat een chrome koplamp maar zit een nieuwe koplamp met koplamp spoiler op. in eerste instantie zou ik hem rollend willen verkopen, enkel kan het ook met een standaard snorblokje. als er voor keuze 2 gegaan zou worden zit er ook een nieuwe gianelli power bij. mochten mensen nog meer informatie willen stuur me een pbtje. hieronder 1 foto van het brommertje, P.s varioklok etc zit er niet bij.
Ik zou het belangrijker vinden om te weten of er een compleet
geldig kenteken bij het frame aanwezig is.Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.15 september 2022 om 09:46 #816949zit een snorkenteken op..
altands degene die m destijds gebouwd en naderhand verkocht heeft15 september 2022 om 13:07 #816952zit een snorkenteken op.. altands degene die m destijds gebouwd en naderhand verkocht heeft
Zit een snorkenteken op. Dat begrijp ik, dat is makkelijk 😉
maar uh, de tweede zin begrijp ik niet, dat gaat dan weer over een persoon ofzo?Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.15 september 2022 om 14:13 #816954@wim
mijn kameraad heeft deze brommer gebouwd.
en is daarna naar volendam gegaan
nu duidelijk?15 september 2022 om 15:44 #816955Waar staat de citta en wat moet die kosten? Staat bij veghel in de buurt stuur me anders even een pb.
17 september 2022 om 20:32 #816962gereserveerd
20 september 2022 om 10:59 #817002Verkocht
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Tk: rollende gipsy in nieuwstaat evt met blokje.’ is gesloten voor nieuwe reacties.