Hallo,
Bij deze bied ik mijn nette chroom achterrek aan. Hij komt van mijn ciao mix af, maar ik weet niet of ie op normale ciao’s past. Er zitten twee kleine minpuntjes aan, aan de buitenhoeken aan de achterkant. Het lijkt alsof ie hiier gewoon mee tegen dingen aan is gekomen voordat ik de eigenaar was. De roest is amper te vinden op het rekje, en hij komt van rond de 2000 dus mooi netjes. Op de foto zie je de beschadigingen niet heel goed, maar als je serieuze interesse hebt maak ik met alle liefde een duidelijkere foto.
Hij is ook eventueel te ruil voor een mooi uitlaatje. Ik ben nieuw in de wereld van ciaos, bravos, cittas etc. Überhaupt in de wereld van brommers/ scooters. Vandaar dat ik nog niet zo veel weet. Ik kan in de vakantie lekker veel informatie hier op doen. Maar hierom weet ik niet wat voor uitlaatje ik zoek. Ik vind veel lawaai ook wel grappig, maar stil mag ook. Ik weet mijn setup niet, ik heb een blauwe plaat en hij loopt 40. Alles ziet er in mijn ogen standaard uit, alleen trekt hij niet heel snel op. Dus een mooi uitlaatje zou ik wel leuk vinden, een klein beetje roest is niet erg, maar het liefst een mooie uitlaat. Geen kroket haha.
Mvg,
Fabian