Vespa-Ciao.NL
:: TK: Nieuwe Creco, RV, imitatie carter

Home Forums Advertenties Onderdelen aangeboden TK: Nieuwe Creco, RV, imitatie carter

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

FonS
    Topic starter

Nieuwe 43mm Creco cilinder, uiteraard met zuiger.
      Hier wil ik minimaal 50 euro voor hebben, een lager bod wordt niet geaccepteerd.

Nieuwe Malossi ReedValve carterset. Compleet met pakkingen, membraan, spruitstuk etc.
      Bewaard voor de toekomst, maar ik zie het niet gauw gebeuren dat ik hier mee ga rijden.
      Vraagprijs 90 euro.

Imitatie carterset, zoals Q-parts en JMPB verkopen. Ik heb er een krukas in gemonteerd
      en weer gedemonteerd, verder niets mee gedaan. Leeg carter + setje tapeindes.
      Zie volgend topic voor meer info over deze carters: http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=35493
      Leuk project voor de koude dagen. Vraagprijs 20 euro.

zevenenergie
      Donateur

Beste Fons,
        Is het een Cp of elektronisch RV carter en is het nieuw als in “nooit gemonteerd” geweest? Ik bedoel daarmee, heeft er ooit een krukas in gezeten?

FonS
        Topic starter

RV is voor elektronische ontsteking en is spiksplinternieuw. Doos is 1x open geweest direct na aankoop, en zojuist voor de foto. In feite alsof je hem bij JMPB koopt, maar dan 70 euro goedkoper.

zevenenergie
          Donateur

Nee sorry Fons, Ik wil er een HPI kunnen in zetten, dus dan heb ik een CP carter nodig.

FonS
            Topic starter

Gereserveerd voor Raceciao in afwachting van betaling.

FonS
              Topic starter

Alles is verkocht, deze mag dicht.

Wilfred Marskamp
                Bijdrager

Heb je die immigratie Carter set nog 0629745630
                  Kan je me een berichtje doen als je hem nog hebt.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Het onderwerp ‘TK: Nieuwe Creco, RV, imitatie carter’ is gesloten voor nieuwe reacties.