Vespa-Ciao.NL
:: TK: Mooie Gilera Citta nieuw type met 70cc, vario ect

Home Forums Advertenties Brommers aangeboden TK: Mooie Gilera Citta nieuw type met 70cc, vario ect

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

mcmark93
    Topic starter

Hallo,

Hierbij bied ik mijn Gilera Citta aan. Het is een nieuw type dus met elektronisch blok (geen contactpunten), remlicht en claxon.

Ik heb hem nu ongeveer 3 jaar in bezit en in die tijd is er veel veranderd.

Zoals:
      -70cc Alfaerre W-poort cilinder incl Malossi HD-cilinderkop
      -13mm Dell’orto carburateur incl sproeiermaten 38 t/m 72 en Polini powerfilter
      -Aangepast motorblok met 13mm inlaat en vergroot inlaatvlak
      -Malossi vario met 100mm schijven achter en 1:10.5 vertanding, gele druk -en trekveren (incl heel veel extra rollen)
      -Simonini Calibrata uitlaat 22mm (verkocht, nu met citypower)
      -Versterkte en verlengde Si achterbrug wit
      -280mm chrome schokbrekers
      -Naast de analoge teller ook een digitale km-teller
      -Witte wielen met Kenda semi-slick banden
      -Zwart rekje tussen het frame
      -BMX stuur
      -Banana zadel
      -En nog meer

Ik heb er altijd met veel plezier op gereden en daarom gaat hij ook met pijn in m’n hart weg. Ik doe hem weg omdat al een half jaar m’n autorijbewijs heb en daarom niet meer op rij. Van beroep ben ik automonteur dus ik wist altijd waar ik mee bezig was als ik aan de citta sleutelde.

Verder is hij lekker onderhoudsvrij omdat het een elektronisch blok is, dus er zijn geen contactpunten die moeten worden afgesteld. De topsnelheid ligt nu ongeveer op 45 km/h, maar dat kan je veranderen door er anderen rollen in te zetten. Met de Simonini Calibrata zat de topsnelheid op 70 km/h. Hij trekt ook lekker snel en gelijkmatig op door de vario.

Twee jaar geleden toen ik het motorblokje heb aangepast is die ook helemaal gereviseerd met nieuwe lagers en keerringen.

Ik heb er ook veel onderdelen bij sproeiers, vario rollen, originele koppeling, origineel stuur ect.

Kortom, een mooie originele Citta die zeker de moeite waard is.Als je nog vragen of interesse heb kan je altijd mailen.

Mvg, Mark vd Heijden

http://link.marktplaats.nl/522195617

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.