Vespa-Ciao.NL
:: TK: Lot onderdelen

Home Forums Advertenties Onderdelen aangeboden TK: Lot onderdelen

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tyskie
    Topic starter

Hey allemaal,

ik heb nog een hoop onderdelen die weg mogen.
      (foto’s volgen nog, internet doet raar en het duurt me veel te lang om ze nu te uploaden)

Het betreft het volgende:

– Frame Vespa Super Bravo/Avanti blauwpaars incl. voorvork, gele achterveren, stuur en grepen (Belgisch A-klasse frame zonder papieren maar met verkoopsbewijzen)
      – Achterbrug Vespa Super Bravo/Avanti met compleet kickblok erop (alleen geen carburateur) brug is wel krom
      – Benzinetank (Super) Bravo
      – Super Bravo/Avanti zijschermen paars (incl. origineel gereedschapssetje in de rechterkap!)
      – Verschillende vario delen waar zeker èèn compleet vario systeem van valt te maken
      – Set vierspaaks velgen (geel) met band en vario achterklok
      – Vijf-dubbelspaaks velg met vario achterklok

Gilera Citta zonder papieren, achterlicht, remmen, voetkapjes.
      Blok is zo goed als compleet, ben hier ooit aan begonnen om er mee te crossen (nieuwe pakkingen, krukaskeerring) maar niet afgemaakt. Voor ligt er een crossband op, achter een gewone.

Bijde blokjes (kickblok en dat van de citta) zijn volgens mij Belgische carters. Het kickblok gaat nog mooi rond maar of het loopt weet ik niet want heb het zelf nooit getest. Het blokje van de citta loopt, maar erg beroerd, volgens mij was er iets mis met de carburateur.

Alles wordt verkocht in de staat zoals het zich nu bevind, en ik neem ook niets terug.
      Liefst verkoop ik alles in een keer, dit is uiteraard alleen af te halen want het is nogal wat veel om te verzenden.
      Maar als je echt iets nodig hebt stuur me maar een privebericht, ik probeer zo snel mmogelijk te antwoorden.

Zo meenemen voor 250€ of doe me een leuk bod. Eventueel ook te ruil voor iets leuks.

Tyskie
      Topic starter

Alles verkocht, mag dicht.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.