:: TK: Leo Assen, schalen + 102 + 108MM Varioschijven
-
Gezien de 10 extra, reserveer dan nog maar een asje + moer/ring
Excusé allen, wegens drukte zijn de pms nog niet verstuurd ik hoop hier z.s.m wat tijd voor te hebben en iedereen te voorzien van correcte bedragen en info.
In verband met de productie is de deadline voor schalen/schijven 05-10-2017 15:00.
Lennaert :
Voor diegene die snaren er bij bestellen laat wel even weten voor welke brommer aub….
Citta
Iedereen heeft mijn gegevens gekregen.
Wanneer je geen pm hebt ontvangen meld het even dan stuur ik je ze nog maals / apart even op.
TonniModerator
Wat kost een set 102 schijven?
Die wil ik nog wel
I came, I saw, and I forgot what I was doing...
Tonni :
Wat kost een set 102 schijven?
Die wil ik nog wel
Beide schijven hebben dezelfde prijs van 62.50 euro exclusief verzending in Nederland.
Mocht het gewenst worden een snaar bij de schijven geleverd te krijgen kost deze 15 euro (alleen bij aanschaf schijven).
afnemers schijven 103/108:
Ik wou eerst alleen een asje, maar zou er toch wel zo’n moer+bus bij willen, kan dat nog? heb het geld nog niet overgemaakt
Joukel :
Ik wou eerst alleen een asje, maar zou er toch wel zo’n moer+bus bij willen, kan dat nog? heb het geld nog niet overgemaakt
Heb stiekem voor iedereen eigenlijk een busje en moer ingecalculeerd ongeacht afname, mocht iemand dan toch besluiten de set er bij te willen nemen dan kan dit nog gebeuren gezien ze dan gewoon klaar liggen :)!
weviBijdrager
please
8x as (vario 6,5 gearing)
1x 108 schijven
1 x ergal clutch Nr. 8 manganese
TonniModerator
Doe mij maar een schijvenset (103)
I came, I saw, and I forgot what I was doing...
Tonni :
Doe mij maar een schijvenset (103)
Het is 102mm en welke snaar wil je er bij of zonder snaar?
Indien mensen problemen hebben met de betaling, tussen de RABO en de 1 moet nog een 0 komen dus het begin is: NL73RABO01……
Ik had de pm’s geupdate echter bleek dit bij niet iedereen veranderd te zijn.
-
Het onderwerp ‘TK: Leo Assen, schalen + 102 + 108MM Varioschijven’ is gesloten voor nieuwe reacties.