Vespa-Ciao.NL
:: TK: Elek. kickblok met 12/12, Varioset

Home Forums Advertenties Onderdelen aangeboden TK: Elek. kickblok met 12/12, Varioset

• Dit onderwerp bevat 20 reacties, 7 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren geleden door BVDP.
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

BVDP
    Topic starter

Kickstartblok van bravo te koop om zo onder je Citta te hangen. Wat zit er allemaal bij? Het kickstartblok met elektronische ontsteking, de vario met achterkoppeling en klok, de riem, de brug waar alles inzit, inclusief alles voor de kickstart, een 12/12 carburateur. Het gaat dus om de komplete achterbrug met alles erop en eraan, ook cilinder, vario en klok.
      Het geheel hangt momenteel nog onder een bravo en kan dus getest worden voor aankoop, in België net over de grens. Opsturen kan na betaling van 160€ en verzendkosten van 15€. Zonder brug maar met aanslagrubber voor de kick (voor een Ciao dus)kost het geheel 140€, versturen blijft even duur.
      De roest op de foto toont erger dan het is door de flits. Het is wat oppervlakkige roest en het gietijzer van de koppeling.
      Het setje is dus zoals op de foto te zien is.
      Gebruikte kappen van een bravo kosten 20€ extra maar citta kappen zijn er pas op te maken.
      Ik heb hier op het forum al meerdere setjes verkocht maar kan de vorige advertenties niet meer opsnorren.
      Zolang deze advertentie er staat, heb ik er.

BVDP
      Topic starter

beter foto’s. Let niet op de roest. Dat lijkt vele malen erger dan het is door de flits.

BVDP
        Topic starter

Enkele detailfoto’s na wat poetswerk. Echt een goede set, start en loopt mooi, geen speling of slijtagesporen op vario en koppeling. Kick werkt ook prima en heeft nog het originele kettingslotje.

BVDP
          Topic starter

Zonder cilinder en zuiger gaat er nog eens 20 euro af. 140 euro voor een set met achterbrug dus en 120 voor een set zonder achterbrug. Voor een kickstart én vario met 12/12, grote spoelpoorten en de hele electronische ontsteking. Niemand interesse? Of ben ik te goedkoop 🙂

Dylan
            Donateur

Om wat voor vertanding in de varioklok gaat het?

BVDP
              Topic starter

Gewoon standaard spul. Ik dacht dat het 10/1 is maar iemand zal me wel corrigeren als dat niet is.

Bart

Tonni
                Moderator

Ik zou interesse hebben in alleen het complete kickblok.
                  Iemand anders geïnteresseerd in de varioset toevallig?

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

MarcoS
                  Donateur

Ik wil de vario-set dan wel…

BVDP
                    Topic starter

Tonni en Marco S ; hebben jullie al wat af gestemd? Naar wie stuur ik de set en zo? PB me ff om verder af te spreken.
                      Er is ondertussen nog een tweede set op voorraad. Zelfde voorwaarden.

Bart

MarcoS
                      Donateur

BVDP
                        Nee, sorry ik heb niets meer gehoord en mijn interesse is voor dit moment ook even vervallen…
                        Misschien later weer 😉

BVDP
                        Topic starter

Ik heb hier een Si staan die gesloopt gaat worden. De aandrijving heb ik zelf nodig, de rest kan weg voor 40 euro. Als je wat nodig hebt pm je maar door wat en wat je er voor wilt betalen. Best PM; ik zit niet zoveel meer op het forum. Ik hoef er de hoofdprijs niet voor. Idem voor de vele (voornamelijk frame en aankleding) onderdelen die ik nog heb liggen voor Ciao, Bravo, Super Bravo en in mindere mate Si en Grillo.
                          Verzenden kan tegen Nederlands posttarief. Ophalen kan in Oud-Turnhout in Belgie, net over de grens.
                          Foto’s van de sloop Si

Bart

BVDP
                          Topic starter

Eén kick/varioset gereserveerd voor Peter.

JoeriH
                            Bijdrager

Hoi,

Ik heb nooit reactie gehad op de pm?
                              Over de onderdelen die ik van de Si wil overnemen.

BVDP
                              Topic starter

Joeri,

Je hebt PM

Van de Si is ondertussen al wel wat weg. Frame, voorvork (15€), koplamp (7€), kappen (5€) en achterlicht(5€) zijn er nog.Verder nog wat kleine zaken als stuur, tankdop, benzinekraantje….

groeten, Bart

BVDP
                                Topic starter

Bovenstaand setje is ondertussen al weer weg. Het goede nieuws is dat er weer eentje binnen is gekomen. PM graag indien interesse.
                                  Van de Si zijn er nog wel wat onderdelen te koop.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.