:: TK: Diverse onderdelen
-
Hallo beste Vespa rijders, omdat het mij aan sleuteltijd ontbreekt(gezin enzo) hierbij diverse onderdelen te koop. Doe er niets mee, eigen Si is klaar.
Bij vragen graag een PM. Kijk of er wat bij zit voor en doe een leuk bod.
Wegens foutmelding ‘Mijn bestanden’ de link naar Marktplaats.
https://link.marktplaats.nl/m1168080443
Mvg Nick
Niemand?
Of mist er info cq afbeeldingen?
Ik heb zelf geen onderdelen nodig, maar ik raad je aan om alles in 1x aan te bieden voor een aantrekkelijke prijs, zo maak je het soms wat interessanter voor bepaalde mensen.
Wilk1985 :
Ik heb zelf geen onderdelen nodig, maar ik raad je aan om alles in 1x aan te bieden voor een aantrekkelijke prijs, zo maak je het soms wat interessanter voor bepaalde mensen.
Dank je voor de tip.
Heb geen “Vespa” vario in de collectie.
Wel enkele Minarelli achterkoppelingen in prima staat, volgens mij Torque-driver.
Geen idee of iemand daar wat mee kan mbt tuning. Heb deze over van een Neo’s scooter en toen wat voor gekocht.
In de collectie zitten wel enkele carburateurs, bromnaaf, ontsteking, veerpoot delen, originele 50cc cilinder, pen 12 zuiger etc…
Wat bieden jullie voor het totaal? Of waar moet ik aan denken voor een totaalprijsje?
Gr Nick
Het totaal kan weg voor 100 euro.
Wie o wie kan ik hier blij mee maken?
Goedenmorgen,
Ben in sommige onderdelen opzich wel geïnteresseerd (weet niet of je alles ook per stuk wil verkopen?)
Hoeveel mm/merk is de cilinder? (Ik heb niks aan de zuiger, pen 12)
Verder is dat een origneel luchtfilter? (Niet opgeboord?)
En ik zag dacht ik nog een tandwiel voor de trappers (voor een Si? Vgm. zat er verschil in het aantal tanden van een ciao en een Si)
Ik hoop op antwoord…
En noem maar een prijs
Mvg
Ruben
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.