Vespa-Ciao.NL
:: TK: Citta opknapper €50

Home Forums Advertenties Brommers aangeboden TK: Citta opknapper €50

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jonny10
    Topic starter

in 2012 voor de sterprijs van €400 gekocht (zogenaamd gerenoveerd, dus echt niet). Op 8 januari een rollerbank gevangen en het kenteken (blauw!) werd ingevorderd. Hij staat dus nog wel op kenteken (betaal ook nog verzekering) maar met de status “Wacht op goedkeuring”. Hij moet dus opnieuw gekeurd worden bij de RDW (wat 50eu kost dacht ik). Zelf meer dan weinig tijd of zin in gehad en staat dus sinds Maart in de schuur.

Sinds aankoop heb ik het volgende gedaan:
      – Nieuwe kilometeraandrijving + kabel
      – Nieuwe voorband (Voor de keuring gedaan, misschien 2km oud)
      – Zadelpen verstevigd (zie foto)
      – Si brug met nieuwe kappen
      – Nieuwe voorvork hoezen
      – Nieuwe voorrem
      – Tank roestvrij gemaakt
      – Nieuwe benzinekraan

Wst puntjes:
      – De lakstaat is ver van fantastisch, met een sleutel kras je zo een witte streep. Volgens de verkoper was het professioneel gespoten :con.
      – Ook ontbreekt een kabelboom omdat er LED lichten in zitten voor een beunproject.
      – Er zitten in de spatborden een blauwe led strip.
      – De voorvork is verroest en heeft de linker lek gemaakt. Ik heb er een andere bij liggen om te monteren.
      – De voorrem kreeg ik niet remmend :/

Vraagprijs is €50, kan opgehaald worden in Alkmaar in de weekenden (het liefst Vrijdag avond ivm postkantoor). Alles wat ik heb liggen dat gerelateerd is krijg je er bij. Denk aan poelie met citta snaar, originele lichten, chokestang, zijstandaard

FOTO’S: http://www.mijnalbum.nl/Album=4DQ34FE4#PJDDRSIB

MarcoS
      Donateur

Ik heb je P.M. gestuurd, maar het bericht blijft in mijn verstuurbox staan en je bent toch online geweest…

Mvg Marco

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.