:: TK: Citta op het ciao forum
-
TommieTopic starter
Ik heb een citta te koop, eigenlijk beter dan nieuw. SI achterbrug, roestvrije tank, echte kogellagers in het voorwiel, nieuwe schokbrekers, Malossie RV blokje met malossi vollewangenkrukas, DR65 cilindertje, 13/13 dellOrto, polini cilinderkop, nieuwe kappen, nieuw stuur, handels handvatten kabels, nieuw SITO uitlaatje, nieuwe accu, alarm, en koso teller. Loopt als een tiet, start makkelijk, stuurt strak, kortom een droom om op te rijden.
citta
De link laat als eerste een rode en witte citta zien, deze zijn helaas niet te koop, het gaat om de zwarte.
Prijsidee: 1100euro, is bespreekbaar, evenals inruil van een goed en mooi ciao rollend frame
PM me voor meer details, of interesse
€1.100 is niet te weinig..:S
Ziet er wel prima uit.
Mvg
Jeroen
TommieTopic starter
Dank je. Is ook prima, op niets bespaart, ben meer dan een jaar aan het zoeken en kopen geweest, om alles bij elkaar te krijgen, en aan te passen.
kijk eens wat een RV blokje plus malossi krukas kost, en wat een uren erin zitten.
Wil een caferacer bouwen, vandaar dat deze het veld moet ruimen. Deze rijdt echt fantastisch, ben geregeld met mijn zoon op de cittas onderweg om de cilinder in te rijden, maar je voelt het aanwezige potentieel.
De rode en witte gaan niet weg, met deze 2 gaan mijn vrouw en ik deze zomer een rondje ijsselmeer doen. Lopen beide makkelijk 35km/h, dus moet te doen zijn in een paar dagen.
Heb in het verleden enkele Harleys, honda’s en suzukies als motorfiets gehad, maar in de zomer op de citta’s onderweg geeft net zoveel voldoening, en je ziet meer, plus dat je op het fietspad mag.
maar dat was even terzijde.
Erg mooie Citta’s heb je daar staan, keurig
(Succes met de verkoop!)
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.