Vespa-Ciao.NL
:: TK: ciao frame + kenteken (brom)

Home Forums Advertenties Brommers aangeboden TK: ciao frame + kenteken (brom)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

scf-zuyd
    Topic starter

ik bied mijn ciao frame+kenteken,incl voorvork, bagagerek spatborden etc aan (brom) deze heeft wel het nodige schuur + lakwerk nodig.een blokje voor erbij heb ik ook,incl 12/10 cabarateur en 13/13 dellorto cabarateur.
      ik heb ook diverse setjes velgen nog voor erbij.
      LET OP: dit is een project brommer, dus je moet niet vies zijn om het ding in elkaar te zetten 😉
      Frame los : 75 euro excl overschrijven (dus die moet je ff meetellen nog 😉 )
      Wil je de “complete” brommer (spatborden blok etc,etc) kan je et voor 130 euro ophalen..
      Wil je alles meenemen (wat ik et liefst zou willen) dan heb je spatborden in 2 voud,bagagerek,extra motor-onderdelen (meer als genoeg :):) )2 setjes velgen.en de brommer voor minimaal 150 euro
      hopelijk hoor ik snel..
      Omgeving zuid-limburg (brunssum)

mvg Dennis Koopmans

scf-zuyd
      Topic starter

het gaat trouwens om een oldtimer frame (geloof 1978) is nooit iets mee gedaan (ook niet met opgefokt blokje gerede dus)foto’s volgen snel

scf-zuyd
        Topic starter

1978 is het bouwjaar 😉

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.