Vespa-Ciao.NL
:: TK: Berini Blokje, ruilen kan ook.

Home Forums Advertenties Onderdelen aangeboden TK: Berini Blokje, ruilen kan ook.

• Dit onderwerp bevat 6 reacties, 5 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 maanden geleden door Joe.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Maatsko
    Topic starter

Nadat ik een gekocht blok had opgestuurd voor een revisie, kreeg ik te horen dat het een Berini blok was. Nu heb ik zefl geen blackbox cdi en wil ik dit blokje dus graag verkopen. Sta ook open om te ruilen voor een electrisch blok, laat maar weten als je interesse hebt.

Klopt het dat dit de goede CDI zou zijn voor dit blokje?

Groeten,
      Matti

Lennaert
      Sleutelbeheerder

Hola,

Hulp aansluiten Berini-ontsteking – Vespa-Ciao.nl

En hier meer foto’s te zien:

GZ: Berini ontsteking of blok – Vespa-Ciao.nl

edit, om de een of andere reden pakt hij enkel de topic titels en geen directe linkjes. voer ze even in op google en je bent er uit!

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar geleden door Lennaert.

Mischa
        Bijdrager

@Maatsko dat is inderdaad de goede Black box/cdi.

4x Vespa Ciao 4x Gilera Citta 1x Vespa Si 1x Vespa Bravo 1x Vespa Grillo 1x Berini Kinetic 1x Berini…
          Link naar Mijn collectie / Projecten.

Martino
          Moderator

Deze box is wel een tikje anders, je hebt er een nodig met.

Blauw naar bobine
            zwart naar aarde
            wit start van de spoel
            rood einde van de spoel
            onderdeelnummer: 15-197-100

En dus zonder een optie voor een killswitch

Maatsko
            Topic starter

Hoi @mischa en @martino nu snap ik niet is het nou wel de goeie of niet? Kan ik die met killswitsch ook gebruiken en die dan niet aansluiten of werkt dat niet?

• Deze reactie is gewijzigd 8 maanden, 1 week geleden door Maatsko.

Mischa
              Bijdrager

Die Black box in de link is van de Amerikaanse versie, zo zit die op mijn Berini Luna, en die heeft een contactslot. Als je hem op contact zet kun je de brommer aanlopen/fietsen, en uitzetten kan dan met de sleutel. Hieronder een foto van een normale Black Box. Ik durf niet te zeggen of je de Black box uit de link dan kan gebruiken. Zet anders een gezocht advertentie voor je Black Box.

Screenshot_20250724_180204_Chrome

4x Vespa Ciao 4x Gilera Citta 1x Vespa Si 1x Vespa Bravo 1x Vespa Grillo 1x Berini Kinetic 1x Berini…
                Link naar Mijn collectie / Projecten.

Joe
                Bijdrager
                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.