Vespa-Ciao.NL
:: tips voor ciao snor

Home Forums Techniek Opvoeren tips voor ciao snor

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

steftheking
    Topic starter

ik rijd sinds kort een vespa ciao snor.
      maar ik heb er nog niet zoveel verstand van en ik
      vroeg me af hoe ik mijn snor ong 35 a 40 kan laten lopen. ik wil hem niet harder laten lopen want ik woon in zwolle en ze controleren hier nog best vaak en ik wil niet zo’n hele hoge boete.

greetz stef

TimoO_
      Donateur

bromvertanding erin in ieder geval. en een citypower.

Bubke
        Bijdrager

ik denk dat het wel lukt met een citypower en als je een 10mm inlaat hebt een 12/10 of 13/13

TimoO_
          Donateur

ja met 10mm inlaat heeft 13/13 ook niet veel zin, alleen iets snellere gasreactie eh. zeg dan dat ie meteen zn carter uitboort naar 13mm maar dat heeft hier niet zoveel zin als je hem toch maar 40 wilt laten lopen.

gewoon 3 dingen lijkt me het best

bromvertanding
            12/10 (Nu heb je wss 12/7)
            citypower

misschien ga je iets sneller als 40 dan maar dat weet ik niet zeker

Wouz-LwB
            Donateur

Neem een citypower en een kleinere poulie.
              zou gewoon snorklok houden, trekt veel leuker.

steftheking
              Topic starter

bedankt allemaal voor de tips maar ik zie de citypower en de poulie wel zitten.. aangezien ik zoiezo al wel een citypower wou gaan kopen. maar welke maat poelie kan ik dan het best nemen..?

PoliniCiao
                Bijdrager

Sorry, maar citypowers heb ik echt wat tegen.. Het verschil is niet echt veel merkbaar koop gewoon direkt een mooie 2dehandse Proma oid heb je meer aan, loopt beter en ziet beter uit!

Baz
                  Bijdrager

Ik zou dan weer een bromBlok kopen inplaats van een bromKlok.Of je carter uitveilen.
                    Ik weet niet of je door de stad moet maar als je een beetje optrek power hebt is het wel fijn.
                    Ikzelf heb op me huis,tuin & school brommer een bromblok ,citypower,12/10 en 50dr.
                    Nou gaat ie 48 km/h maar in de stad haal je dat NOOIT,maar hij trekt rete lkkr op en dat is super fijn met al die kleine bochten en irritante voetvolk zonder vervoer,,pfffff sloebers 😛

EDIT: Citypower werkt ECHT goed op een stadsetup. Trekt meteen op bij gas ik vind hem bij de eerst 15km/h beter dan de krul trekken ,maar houd wel snel op.

Jacky
                    Bijdrager

Ik zou voor poulie 80 gaan met city power en groene trekveren! Trekt zeer leuk en rijdt maar beetje harder zoals je wil!

TimoO_
                      Donateur

Wouz-LwB :

ja dat helpt ook erg veel 😛 dan verpest je die trekkracht weer met een kleinere poulie.

en trouwens, citypower valt wel veeeel minder op dan een proma circuit ofzo.

ps. ik snap niet waarom we hier nog met zoiets helpen? met een beetje rondneuzen op de forums vind je vast wel een topic met nog zo’n vraag. hoe voer je een snorbrommer op tot 45km/u

J3sp3R
                        Bijdrager

jezus man, hier zijn toch genoeg topic over ? :X

Mike
                          Bijdrager

Jaspur :
                            jezus man, hier zijn toch genoeg topic over ? :X

moet jij nodig zeggen met je eeuwige gezeik in je sproeier topic.. laat hem, hij is hier nieuw en jij weet hier al van de hoed en de rand

en @steftheking doe gewoon idd wat jacky zegt over die 80 poulie en die citypower.. dan rijd ie egt lekker!!

succes ermee

Mike

Wouz-LwB
                            Donateur

TimoO_ :

Wouz-LwB :

ja dat helpt ook erg veel 😛 dan verpest je die trekkracht weer met een kleinere poulie.

Dat valt reuze mee hoor , met poulie 80 en citypower trekt het gewoon goed…

vicious
                              Bijdrager

Denk er wel aan dat je dan een 2 maten grotere sproeier steekt! (i.v.m. citypower)

steftheking
                                Topic starter

ik heb nog lopen denken over de uitlaat maar ik vind een city power er toch maar een beetje saai uitzien..
                                  ik wil iets moois maar niet te snels.. ik zat te denken aan een proma cc en dan met orgi poeli..

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.