Vespa-Ciao.NL
:: Tip – Achterbrug

Home Forums Techniek Mechanisch Tip – Achterbrug

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

DeTr0x

nu een van men mate had ne ciao die 90 ging (alleen kader verstevigd) en diene zen achterbrug is scheef getrokke door de kracht. Nu we hebbe die terug recht getrokke alles terug in orde en we hebben L profielen gelast aan de bevestigings punte en en over heel de achterbrug. Gewoon metaale l profiele (vol aluminium) van 3 mm dik. Achterbrug is stevig 😉

citta70cc
      Bijdrager

dat is toch knap als jij een aluminium L-profiel op een stalen achterbrug hebt gelast! LUKT NOOIT!!!!!!

vespfreak
        Bijdrager

ja aluminium laat zich nie op staal lasse man

DeTr0x

of tewel is het gewoon metaal :p ja sorry hij is die l profiele gaan kope ik niet sorry :$

Frenkie
            Bijdrager

En een brommer trekt niet scheef door een te hoge snelheid. Maar door teveel trekkracht. Daardoor trekt een brommer ook altijd scheef naar links, omdat daar de aandrijving zit.

stevo10
              Bijdrager

jeps mee eens mijn vespa trekt ook naar link als ik mijn handen van het stuur doe

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.